×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Praha zlepšila své hodnocení konkurenceschopnosti v indexu společnosti GainingEdge

Foto: PCB Foto: PCB

Společnost GainingEdge představila svůj „Destination Competitive Index“ poprvé v roce 2018. Jedná se o nástroj hodnotící města na základě jejich konkurenční síly a schopnosti získávat mezinárodní konference. Index primárně hodnotí prvních TOP 100 destinací žebříčku asociace ICCA (International Congress & Convention Association) na základě jejich výkonu v posledních třech letech a následně bere v potaz klíčové rozhodovací faktory organizátorů akcí.

Praha, dlouhodobě se umisťující mezi TOP 10 destinacemi žebříčku ICCA se 451 mezinárodními asociačními akcemi uskutečněnými mezi lety 2017 až 2019, si v indexu polepšila o pět míst a poskočila na 47. příčku. S méně konkurenceschopným kongresovým produktem v porovnání s ostatními světovými či evropskými destinacemi, svědčí toto umístění především o silné pozici Prague Convention Bureau, které velmi efektivně využívá intelektuální kapitál města. V evropském měřítku Praha též zaznamenala velice solidní růst o pět pozic a v regionálním indexu tak obsadila 20. příčku. Toto vše pak přispělo k faktu, že Praha byla v indexu zařazena mezi města, která se vyplatí do budoucna sledovat.

V roce 2020 vévodila indexu opět Paříž, následována Singapurem, New Yorkem, Barcelonou a Tokiem. Více informací a kompletní zprávu najdete na následujícím odkazu.

Nejnovější články z rubriky Asociace

Foto: A.T.I.C. ČR

Informační centra – vlivný sektor cestovního ruchu

Aktuálně v České republice působí 494 certifikovaných turistických informačních center (TIC), z nichž je 380 členy Asociace turistických informačních center ČR. Informační centra zaměstnávají v průměru 2 stálé pracovníky na hlavní pracovní poměr a 2 brigádníky využívané různorodě dle...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Pražská kampaň sebrala turisty Vídni a Berlínu

Marketingová digitální kampaň Stay in Prague, kterou na podzim spustila organizace Prague City Tourism (PCT) s partnery, zaznamenala téměř 800 milionů zobrazení na vybraných trzích. Kampaň byla nejúspěšnější v Polsku, Itálii, Španělsku, Izraeli a Německu. V tiskové zprávě o tom...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Záruka CK: zatím přijato 31 žádostí za 43 mil. Kč

Národní rozvojová banka (NRB) týden od spuštění programu Záruka CK eviduje 31 žádostí v objemu záruk 43,3 milionu korun. Na dotaz ČTK to uvedl ředitel strategie a marketingu NRB Michal Pluta.

Číst více