Olomouc láká turisty na pobytové balíčky

Novou reklamní kampaň, pobytové balíčky, kartu s různými výhodami i nové prohlídkové okruhy připravila pro letošní turistickou sezonu olomoucká radnice. Chce se kvůli pandemii koronaviru zaměřit hlavně na tuzemské turisty. Se začátkem letní sezony město spustí i nový turistický web.

Novou reklamní kampaň, pobytové balíčky, kartu s různými výhodami i nové prohlídkové okruhy připravila pro letošní turistickou sezonu olomoucká radnice

„Letošní sezona bude specifická a ponese se ve znamení restartu cestovního a ruchu. Právě na to jsme se zaměřili. Chceme zúročit vše, co Olomouc nabízí a není toho rozhodně málo. Do větších měst budou turisté letos mířit spíše na jednodenní výlety. Novou kampaní, novinkami a bonusy je však hodláme oslovit natolik, aby měli důvod zdržet se déle,“ uvedla náměstkyně primátora Markéta Záleská.

Turisté, kteří se v Olomouci ubytují na více než jednu noc, dostanou zdarma kartu Olomouc region Card. Ve spolupráci s partnerskou organizací Střední Morava – sdružení cestovního ruchu pak město nachystalo pobytové balíčky za zvýhodněnou cenu. Také u nich je turistická karta zdarma součástí. „Karta zahrnuje volné vstupy do více než 90 turistických zajímavostí a slevy na dalších zhruba 80 míst v Olomouci a okolí. Ten, kdo má kartu, jezdí městskou hromadnou dopravou zdarma,“ podotkla Záleská.

Návštěvníci budou mít v létě v Olomouci k dispozici nové prohlídkové okruhy, zaměřené jsou na historii a osobnosti města. Připraveny budou prohlídky freskového sálu v základní škole Komenium. „Ten můžeme hrdě propagovat jako olomouckou Sixtinskou kapli. Kromě toho budou prohlídky vily Primavesi, o které je pořád velký zájem. Nově si lidé budou moct vyjít s průvodcem do městských parků a za historií architektonicky zajímavých olomouckých vil,“ řekla vedoucí Informačního centra Olomouc Jitka Lučanová.

V centru Olomouce budou probíhat letní večery s multižánrovým programem, do kterého se zapojí místní spolky a umělci. Letní atmosféru na Horním náměstí doplní večerní program Pohoda u Trojice. Pro rodiny bude připravena geolokační hra s názvem Skryté příběhy. Město chystá reklamní kampaň se sloganem „Olomouc – to musíte…!“ a také nový turistický web, který spustí začátkem července.

Foto: Shutterstock.com

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: m-ARK

Muzeum historických kočárů v novém kabátě

V Čechách pod Kosířem v Olomouckém kraji bylo slavnostně otevřeno dlouho budované Muzeum kočárů.

Číst více
Foto: COT, logo: Beskydhost

VCCR 2020/2021, Nejlepší turistický produkt, 3. místo: Po medvědích tlapkách

Autor COT Všechny moje články

Číst více
Foto: Svazek obcí Mikroregionu Mohelnicko

VCCR 2020/2021, Nejlepší turistický produkt, 2. místo: Cyklotrasa Ochutnej Moravu na kole

Autor COT Všechny moje články

Číst více