Objevte krásu Východní Moravy

S ředitelkou Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Petrou Psotkovou jsme hovořili o činnosti této organizace destinačního managementu.

Petra Psotková Co budete letos dělat pro to, aby se návštěvníci v kraji cítili dobře?

Náš kraj je jedinečný a tuto skutečnost šíříme dál do celého světa. Snažíme se budovat svéráznou a jasně definovatelnou identitu naší turistické oblasti, a tím otevřít oblast Východní Moravy okolnímu světu, přijíždějícím turistům. Zároveň budujeme obecné povědomí o kraji a jeho zajímavostech také u místních obyvatel, protože i my sami se neustále přesvědčujeme o tom, že zde pořád máme co objevovat. Hodně usilujeme o to, abychom pochopili aktuální potřeby a možnosti poskytovatelů služeb v cestovním ruchu, jako jsou hoteliéři, restauratéři, provozovatelé sportovních areálů, muzeí, pořadatelé veřejných akcí, ale také jednotlivci, nadšenci fotografové, sportovci, ochotníci a další, kdo se starají o zábavu, oddech a relaxaci ostatních. Aktéry cestovního ruchu se snažíme propojovat, a tím přispívat k vytváření spolupracujícího prostředí, což pak vede k větší konkurenceschopnosti kraje jako celku. Snažíme se trochu měnit i komunikaci vůči veřejnosti. Dřív byl dáván velký důraz na dílčí lokality, mikroregiony, oblasti a podoblasti, ale my bychom se rádi víc soustředili na nabídku konkrétních produktů s ohledem na potřeby turistů.

Jak využíváte marketing?

Chceme, aby byl moderní, účinný, jednoznačný a atraktivní jak v obsahu, tak ve využívaných nástrojích. Základem je portál vychodni-morava.cz s obsáhlou databází lokalit a služeb, kterou pravidelně aktualizujeme, dále pak Facebook a Instagram. Rádi bychom v budoucnu více reagovali na zvyšující se význam videa v marketingu a vyhodnocujeme i další progresivní novinky v oblasti komunikace. Budeme vždy rádi za zpětnou vazbu od čtenářů a uživatelů těchto aplikací.

Jak byste pozvala turisty na východní Moravu?

Neváhejte a vyrazte k nám! Zažijte Východní Moravu v plné její kráse: na kole, na lodi, pěšky. Relaxujte v krásných lázních či wellness centrech, poznávejte rozhledny či funkcionalistickou architekturu, kochejte se přírodou, objevte fenomén firmy Baťa anebo cestovatelský odkaz Hanzelky a Zikmunda, navštivte hrady a zámky včetně těch UNESCO, pohlaďte si rejnoka v zoo Lešná, vstupte do světa folkloru, krásných krojů, tanců a písní, najděte klid na poutních místech, pobavte se na akcích jako je Barum Rallye či Dětský filmový festival a vychutnávejte si tradiční pokrmy napříč celým krajem.

Foto: -ccrvm-

 

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více