Nové weby lákají na rozmanité produkty Karlovarského kraje

Foto: Shutterstock.com (montáž: COT group) Foto: Shutterstock.com (montáž: COT group)

Destinační agentura pro Karlovarský kraj - Živý kraj spustila hned troje nové webové stránky, které návštěvníkům představí turistický potenciál kraje, podpoří nabídku pobytů v jeho lázeňských městech a provedou je po cestě za lokálními pivovary.

Prezentovat turistům zajímavosti a krásy Karlovarského kraje – to je smyslem nově spuštěného turistického portálu www.zivykraj.cz. Web, který atraktivní formou představuje Karlovarský kraj jako ideální místo pro relax, výlety a aktivní dovolenou, vytvořila Destinační agentura pro Karlovarský kraj – Živý kraj. Návštěvníci zde najdou informace o historii regionu, lázeňství, významných turistických cílech, kulturních akcích a široké celoroční nabídce aktivního vyžití. Zajímavostí nového turistického portálu je propojení s blogem Karlovarského kraje (blog.zivykraj.cz). „Blogové články nabízejí množství zajímavých tipů na výlety napříč regionem. Návštěvník Karlovarského kraje tak získá bohatou inspiraci a tím pádem i důvod setrvat v kraji o pár dní déle,“ vysvětluje Petr Židlický, předseda destinační agentury.

Dalším z nových webů, tentokrát zaměřený čistě na podporu nabídky pobytů v lázeňských městech Karlovarského kraje je www.laznezdravi.cz. Web nabízí balíčky se zaměřením na léčbu postcovidového syndromu, a také na posílení imunity. Součástí prezentace jsou tři krátké videospoty s lázeňskými lékaři, kteří informují o léčebných postupech a specifikách léčby v jednotlivých lázeňských městech. „Místní lázně využívají k léčebným procedurám zdejší unikátní přírodní léčivé zdroje a nabízejí kvalitní péči. Dlouholetá zkušenost s léčbou respiračních onemocnění je nespornou konkurenční výhodou. Ve spojení s poznatky moderní medicíny, včetně studií zaměřených na rekonvalescenci po prodělaném onemocnění covid-19 jsou jednoznačnou motivací k návštěvě lázní Karlovarského kraje,“ doplňuje předseda destinační agentury

Posledním a zcela odlišným prezentovaným produktem je Cesta za pivem Karlovarským krajem. V roce 2020 bylo v rámci dotace z Národního programu na podporu cestovního ruchu v regionech realizováno 12 krátkých videí mapujících historii a současnou nabídku lokálních pivovarů. Tato videa společně s tipy na zajímavé výlety v okolí pivovarů najdou zájemci na novém webu www.cestazapivem.cz. „Díky tomuto projektu má i Karlovarský kraj ucelenou nabídku pro milovníky tzv. pivní turistiky, a navíc je to pěkná podpora specifické gastro produkce,“ uzavírá Petr Židlický.

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více