×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Nizozemská televize představuje Česko

Štáb nejznámějšího televizního pořadu o cestování 3 op Reis nizozemské veřejnoprávní televize NPO3 mapoval současnou situaci v evropských destinacích. České republice věnoval dokonce tři díly. Pořad o Terezíně sledoval téměř milion diváků. Mediální hodnota třech dílů pořadu dosahuje téměř deseti milionů korun. Na natáčení v Českém Švýcarsku, Terezíně, Kutné Hoře a v Krkonoších spolupracovalo zahraniční zastoupení CzechTourism Benelux společně s Ústeckým krajem a Svazkem Krkonoše.

Štáb nejznámějšího televizního pořadu o cestování 3 op Reis nizozemské veřejnoprávní televize NPO3 mapoval současnou situaci v evropských destinacích

Díl z Terezína a Kutné Hory a díl z Českého Švýcarska, kde si nizozemský moderátor Chris Zegers vyzkoušel na vlastní kůži Via Ferratu v Děčíně, již televize odvysílala. Vysílání třetího – krkonošského dílu je plánováno na první lednovou neděli. Putování moderátorů zde skončí u pramene řeky Labe, která je také pojítkem všech tří částí příběhu.

„Pro nás bylo důležité, že televizní štáb cestoval po Evropě autem. Pořad tak Nizozemcům představil Česko jako prázdninovou destinaci, která je snadno dostupná autem. Což je pro ně dnes ještě důležitější než v době před covid-19,“ uvedla ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Benelux Petra Palečková a doplnila: „Všechny díly jsou hned po odvysílání v televizi publikovány on-line. Destinace tak získávají další zviditelnění i prostřednictvím sociálních sítí.“

V létě patřili Nizozemci k nejpočetnějším zahraničním návštěvníkům Česka. V červenci a v srpnu dokonce obsadili pátou příčku, hned po turistech ze sousedních zemí. Vliv na to měla nejen v tu dobu ještě příznivá epidemiologická situace, ale právě také dojezdová vzdálenost autem.

Foto: -CzT-

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Petr1888 / Wikimedia Commons (CC BY-SA 3.0)

Úspěšná misie poličského muzea – příklad hodný následování

Dlouhodobým cílem Městského muzea a galerie Polička je přibližovat dětem z mateřských školek, žákům i studentům témata z historie, národopisu či umění.  V době „covidové“, kdy bylo pro školy i školky náročnější vydat se do muzea, obrátili gard. Místo zvaní...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Vysočina West: Pelhřimovsko má nově destinační společnost

Turistickou nabídku Pelhřimovska začíná propagovat nová organizace destinačního managementu Vysočina West. Ve spolku mají zastoupení čtyři největší města regionu i podnikatelé v cestovním ruchu. Novinářům to řekl předseda představenstva Martin Ecler, který je zároveň ředitelem městské organizace...

Číst více
Foto: CCRJM

Jižní Morava díky influencerům oslovila půl milionu lidí

Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava vsadila v loňském roce na spolupráci s cestovatelským portálem Worldee. V rámci kampaně „Nestůj, cestuj“ pozvala na jih Moravy trojici influencerů a nabídla jim prezentaci zaměřenou na příběhy lidí, kteří tvoří jedinečnost tohoto...

Číst více