×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Letiště Praha podpoří chuť k létání kampaní

Foto: Letiště Praha Foto: Letiště Praha

Letiště Praha startuje novou imageovou kampaň, která se zaměřuje na obecnou podporu létání a také na cestování do klíčových destinací během letních měsíců. Vše v souvislosti s pocitem bezpečí a maximálním komfortem při letech z Letiště Václava Havla Praha. Cílem je podpora poptávky po létání. Za kampaní stojí interní marketingový tým ve spolupráci s agenturou Loosers.

„Kampaní chceme vyvolat vzpomínky na staré časy, kdy vše bylo normální, a probudit touhu po cestování a zážitcích. V nejbližším období se zaměříme zejména na podporu chuti cestovat za sluníčkem do oblíbených destinací jako je například Chorvatsko, Řecko či Španělsko,“ říká Marcela Tučníková, ředitelka marketingové a korporátní komunikace Letiště Praha, a dodává: „Chceme také ukázat, že cestování je možné a je bezpečné. Cestující navíc mohou pro své pohodlí využít našich letištních služeb. Zaparkovat přímo u terminálů či si dopřát komfortu letištních salonků.“

Foto: Letiště Praha Foto: Letiště Praha

Kampaň se opírá o slovní hříčky a příjemné letní fotografie, na kterých dominuje moře a písek. „Před více než rokem se doba změnila. Necestujeme, místo práce zůstáváme na home office, děti nechodí do škol. A tak jen létáme z callu na call. Sledujeme, jak v další vlně křivky exponenciálně vylétly, jiné dramaticky slétly na minimum. V posledním roce jako by nám uletěly včely. Spousta létání, ale přitom jsme pořád doma. Proto jsme kampaň postavili na myšlence, kdy je na čase vrátit létání zase ten správný význam,“ vysvětlila Iva Bízová, Creative CEO Loosers.

Letiště Praha spustí kampaň už v průběhu května. „Využijeme jak digitální, tak i offline reklamní formáty. Postupně se tak lidé budou moci s kampaní setkat na sociálních sítích, na YouTube a v obsahové síti ve formě statických příspěvků i krátkých videí. Tyto formáty následně doplní i nosiče přímo v prostorách terminálů Letiště Praha,“ říká Radek Šafránek, specialista online marketingu letiště.

Celou kampaň doplňuje webová stránka www.zazitkyuzcekaji.cz, kde cestující najdou detailní přehled všech aktuálně dostupných linek z pražského letiště včetně informací o tom, jaké letecké společnosti do dané destinace létají. „U nejoblíbenějších destinací jsme se rozhodli připravit i cestovatelské průvodce, kde cestující najdou kromě užitečných informací také tipy na výlety a pamětihodnosti, které nesmí minout,“ dodává Radek Šafránek. Zároveň zde najdou všechny informace o bezpečném letu, opatřeních na letišti a také podmínky odletu a návratu z konkrétních zemí. Je zde také přehled služeb, které mohou cestující na Letišti Praha ke zvýšení svého pohodlí využít.

Nejnovější články z rubriky Doprava

Foto: Shutterstock.com

Boj o udržení slotů nutí dopravce v EU létat s poloprázdnými letadly

Evropské aerolinky v zimních měsících létají s téměř prázdnými letadly. A to jen proto, aby si kýžená místa pro vzlety a přistání, takzvané sloty, na letištích udržely i v době, kdy je poptávka po cestování slabší. Nedávná publicita kolem požadavku na...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Počet pasažérů Smartwings loni dosáhl 2,7 milionu!

Letecká společnost Smartwings loni na svých pravidelných linkách a charterových letech přepravila více než 2,5 milionu (2 529 611) cestujících, meziročně o 199 % více. Dalších 159 tisíc cestujících společnost přepravila na palubách svých letadel na letech pro jiné dopravce....

Číst více
Foto: Letiště Praha

Letiště Praha loni odbavilo bezmála 4,4 milionu cestujících

Letiště Václava Havla Praha loni odbavilo téměř o pětinu více cestujících než v roce 2020, počet pohybů letadel narostl o třináct procent. Nejvíce cestujících z Prahy zamířilo do Španělska, Řecka a Itálie, z konkrétních měst pak přímými lety nejčastěji do Amsterdamu,...

Číst více