Lázně

Shutterstock.com

Den českého lázeňství letos virtuálně

Virtuálního workshopu Czech Spa Day 2021 pro ruskojazyčné trhy zaměřeného na pomoc českému lázeňství se přes online platformu Eventtia zúčastnilo 30 českých lázeňských subjektů a stovka zástupců cestovních kanceláří z Ruska, Uzbekistánu, Kyrgyzstánu, Ázerbájdžánu a Kazachstánu. Webinář připravila...

Číst více
archiv COT group

Začaly hlavní opravy bazénu hotelu Thermal

V karlovarském hotelu Thermal začala hlavní část rekonstrukce bazénového areálu. Provádí ji společnost Trigema, která se podílí i na práci na snížení energetické náročnosti bazénu. Celkový objem zakázky v hotelu Thermal pro společnost Trigema je zhruba 200...

Číst více
Ilustrační foto: Shutterstock.com

Živý kraj: lázeňské webináře na ruském trhu

S cílem podpořit lázeňství realizovala destinační agentura Karlovarského kraje Živý kraj sérii 9 webinářů pro partnery na ruském trhu. Podobné aktivity připravuje i pro německý trh.

Číst více

Mariánské Lázně pomáhají s postcovidovou rekonvalescencí

Není výjimkou, že ti, kdo prodělali onemocnění covid-19, cítí ještě týdny po uzdravení obtíže. Právě na takové případy se dnes zaměřují Mariánské Lázně, kde mají dlouhodobé zkušenosti s úspěšným léčením respiračních onemocnění. Jde o léčbu, která je...

Číst více
Foto: Mandarin Oriental

Mandarin Oriental myslí na rovnováhu korporátních hostů

Hotelová skupina Mandarin Oriental představila novou celosvětovou iniciativu Wellness on the Road. Ta má pomoci korporátní klientele udržet si zdravý životní styl a mít na paměti důležitost rovnováhy během obchodních cest.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Jak se pokusit vytvořit „lovebrand“ v cestovním ruchu

Slova brand a lovebrand se paradoxně i díky covidu začala čím dál více skloňovat i v segmentu cestovního ruchu a gastronomie. Právě „lovebrandy“, které zákazníci milují, mají nejen v době krize „jednodušší“ pozici a jejich „konzumenti“ je podrží, občas odpustí chybu nebo...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Instagram: 6 tipů pro úspěšnou komunikaci v roce 2021

Celosvětově ho využívá jedna miliarda uživatelů a v České republice jsme kousek pod třemi miliony. Instagram stále více ukazuje, že jeho popularita, vliv i síla rostou. Na co se zaměřit, aby prezentace vaší značky byla v roce 2021 úspěšná?

Číst více

Dostálová: Lidé mohou vouchery do lázní využít do konce 2021

Vláda ČR schválila 15. února návrh Ministerstva pro místní rozvoj prodlužit platnost programu COVID – Lázně do konce roku 2021. Na uplatnění lázeňských voucherů tak budou mít lidé více času. „Kvůli pokračujícímu nepříznivému vývoji epidemiologické situace...

Číst více

TikTok je trend. Jaké jsou jeho možnosti pro propagaci turistiky?

TikTok je v současné době jedna z nejpopulárnějších aplikací na trhu. Aktivní uživatel zde stráví v průměru 52 minut denně. Těm z vás, kteří o této sociální síti slyší poprvé, můžeme říci, že je to takový mix Instagramu a YouTube, ale...

Číst více

Třeboňské lázně postaví budovu s 90 lůžky

Slatinné lázně Třeboň rozšíří letos ubytovací kapacitu o 90 lůžek. U lázní Aurora postaví novou budovu za 60 milionů korun. Jedním z důvodů je, že v letošní hlavní sezoně nebudou už moci využívat hotel Regent, který patří pod Koh-i-noor...

Číst více