×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Kampaň ve Velké Británii propagovala střední Čechy

Měsíční online kampaň agentury CzechTourism a Středočeské centrály cestovního ruchu (SCCR) „Beyond Prague“ zaměřená na výlety do středních Čech zvýšila zájem o lety společnosti Jet2 do České republiky. Během jednoho měsíce si letenky u této společnosti zakoupilo 11 tisíc lidí, což je o 17 procent více než ve stejném období minulého roku.

Měsíční online kampaň agentury CzechTourism a Středočeské centrály cestovního ruchu (SCCR) „Beyond Prague“ zaměřená na výlety do středních Čech

„Propagace turistických destinací a atrakcí mimo Prahu jsou naší prioritou a poptávka z Velké Británie je velká. Společné kampaně s regionem a britským partnerem zasáhnou velké množství potencionálních návštěvníku a rozšíří povědomí o krásných místech mimo hlavní město,“ řekla ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism pro Velkou Británii a Irsko Katarína Hobbs.

Kampaň s názvem „Beyond Prague“ probíhala od poloviny prosince 2019 do poloviny ledna 2020 na kanálech britské letecké společnosti Jet2, která má s Prahou šest přímých leteckých spojení, a jejího touroperátora Jet2holidays. Cílem bylo představit konkrétní turistické atraktivity středních Čech jako Kutnou Horu, Český ráj či Karlštejn a nalákat zahraniční návštěvníky mimo hlavní město. Kampaň kreativní formou využila blogJet2, krátká videa na Facebooku a Instagramu a e-mail marketing.

„Online kampaň s leteckou společností Jet2 na britském trhu dopadla nad naše očekávání. Příspěvky na sociálních sítích a článek na blogu se zobrazily více než milionkrát. V rámci e-mail marketingu se nám podařilo oslovit více než sedmdesát tisíc přímých zájemců, což je skvělý výsledek,“ řekla Zuzana Vojtová, ředitelka Středočeské centrály cestovního ruchu.

Foto: -CzT-

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: A.T.I.C. ČR

Informační centra – vlivný sektor cestovního ruchu

Aktuálně v České republice působí 494 certifikovaných turistických informačních center (TIC), z nichž je 380 členy Asociace turistických informačních center ČR. Informační centra zaměstnávají v průměru 2 stálé pracovníky na hlavní pracovní poměr a 2 brigádníky využívané různorodě dle...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Statistika: Domácí a výjezdový cestovní ruch ve 3. čtvrtletí 2021

V průběhu loňské letní sezóny se meziročně zvýšil počet realizovaných kratších i delších pobytů, s cílem v Česku i v zahraničí.  Důvodem bylo především zlepšení epidemiologické situace a uvolnění cestovních restrikcí u nás i ve světě. Vícedenních cest se ve 3. čtvrtletí uskutečnilo o 13 % více...

Číst více
Foto: Shutterstock.com (montáž: COT group)

Cestu z nudy loni hledalo 21,5 milionu Čechů

Pro cestovatelský portál Kudyznudy.cz, který provozuje agentura CzechTourism, byl uplynulý rok opět rekordním. Počet návštěv překročil 21,5 milionu, což představuje 14procentní meziroční nárůst. O 16 procent se také oproti roku 2020 zvýšil počet uživatelů portálu –...

Číst více