Měsíční online kampaň agentury CzechTourism a Středočeské centrály cestovního ruchu (SCCR) „Beyond Prague“ zaměřená na výlety do středních Čech zvýšila zájem o lety společnosti Jet2 do České republiky. Během jednoho měsíce si letenky u této společnosti zakoupilo 11 tisíc lidí, což je o 17 procent více než ve stejném období minulého roku.
„Propagace turistických destinací a atrakcí mimo Prahu jsou naší prioritou a poptávka z Velké Británie je velká. Společné kampaně s regionem a britským partnerem zasáhnou velké množství potencionálních návštěvníku a rozšíří povědomí o krásných místech mimo hlavní město,“ řekla ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism pro Velkou Británii a Irsko Katarína Hobbs.
Kampaň s názvem „Beyond Prague“ probíhala od poloviny prosince 2019 do poloviny ledna 2020 na kanálech britské letecké společnosti Jet2, která má s Prahou šest přímých leteckých spojení, a jejího touroperátora Jet2holidays. Cílem bylo představit konkrétní turistické atraktivity středních Čech jako Kutnou Horu, Český ráj či Karlštejn a nalákat zahraniční návštěvníky mimo hlavní město. Kampaň kreativní formou využila blogJet2, krátká videa na Facebooku a Instagramu a e-mail marketing.
„Online kampaň s leteckou společností Jet2 na britském trhu dopadla nad naše očekávání. Příspěvky na sociálních sítích a článek na blogu se zobrazily více než milionkrát. V rámci e-mail marketingu se nám podařilo oslovit více než sedmdesát tisíc přímých zájemců, což je skvělý výsledek,“ řekla Zuzana Vojtová, ředitelka Středočeské centrály cestovního ruchu.
Foto: -CzT-