Fashion Arena Prague Outlet vychází vstříc turistům

Bezmála polovina zahraničních turistů, kteří přijíždějí do hlavního města, vyráží na nákupy. Není proto divu, že se této lukrativní klientele snaží místní obchodníci vyjít vstříc. O svůj díl koláče se přitom vedle obchodů v turistických lokalitách hlásí i nákupní centra na okraji metropole. Úspěšně si v tomto směru vede třeba Fashion Arena Prague Outlet ve Štěrboholech.

Oblíbeným cílem nákupů chtivých turistů je Fashion Arena Prague Outlet

Průzkum společnosti STEM/MARK z roku 2015 ukázal, že pro 47 procent zahraničních turistů, kteří zavítají do Prahy, jsou hlavním důvodem návštěvy nákupy. To v praxi znamená, že ročně přijíždí do Prahy kolem tří milionů turistů ochotných utratit peníze v místních obchodech. Předmětem jejich zájmu nejsou zdaleka jen tradiční suvenýry v pražském centru, nezřídka míří i za módou. Oblíbeným cílem je třeba Fashion Arena Prague Outlet v pražských Štěrboholech.

Petr Křivonožka, Tourism Business Development Manager Fashion Arena Prague Outlet

Největší outletové centrum pravidelně láká své zákazníky na tematické nákupní události. V dubnu to byl například týden outdooru a sportu, před definitivním nástupem letní sezony od 15. do 21. května zase Fashion Arena Outlet lákal na Travel Week – slevový festival zaměřený na zboží pro cestovatele. Mimořádné slevy cestovatelům tak k outletovým cenám nabídlo osmnáct místních obchodníků, mezi nimi Samsonite, Beneton, The Cosmetics Company, Delsey, Baldinini, Quiksilver, Helly Hansen, s.Oliver či Fokus Optik.

VIP partnerům a korporátní klientele je k dispozici desingová VIP Lounge

Součástí „cestovatelského týdne“ byl i brunch pro zhruba stovku vybraných partnerů z oblasti cestovního ruchu. Pro outlet jsou totiž významným partnerem i incomingové cestovní kanceláře, stejně jako pražské hotely. Jejich zástupcům byla určena prezentace, během které Tourism Business Development Manager outletového centra Petr Křivonožka představil možnosti spolupráce a novinky pro letošní rok.

Turisté se mohou do outletového centra vypravit i shuttle busem z pražského centra

Řeč tak byla mimo jiné o shuttle busu, kterým se mohou do Fashion Arena Prague Outlet dostat zejména zahraniční turisté. Spojení bylo zavedeno v loňském roce, pro letošní rok byly upraveny odjezdové časy. Nově bus odjíždí každý den v 11 hodin z ulice Na Příkopě a do centra se vrací v 17 hodin. Jízdenka stojí 160 korun a bonusem k ní je VIP Day Pass opravňující k čerpání dodatečné 10% slevy v devíti obchodech outletovém centru dle výběru držitele.

Petr Křivonožka představil i privátní designovou VIP Lounge v prvním patře centra, která je k dispozici VIP partnerům a korporátní klientele.

Foto: Fashion Arena Prague Outlet a Sabina Bařinová

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více