Dvě ocenění pro CzechTourism na rusky mluvících trzích

Agentura CzechTourism získala hned dvě ceny na dvou veletrzích cestovního ruchu – UTM Kyjev (Ukraine Travel Market) a URAL EXPO Jekatěrinburk. Na UTM Kyjev byl oceněn především aktivní přístup k prezentaci ČR, jehož dominantou byla postava Švejka, a na URAL TOUR EXPO v Jekatěrinburku byla cena předána taktéž za aktivní prezentaci a rozvíjející se působení na trhu Sverdlovské oblasti.

Rusky hovořící trh se stává pro CzechTourism jedním z významných trhů cestovního ruchu. „Pro rok 2007 jsme se rozhodli zintenzivnit naše aktivity prostřednictvím účasti na celkem sedmi veletrzích cestovního ruchu,“ uvádí ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška a dodává: „Vybrali jsme jak ty tradiční, tak i ty, na kterých bude naše účast premiérou.“

Již v tomto roce jsme s expozicí a doprovodným programem slavili úspěch. 13. ročník veletrhu UTM Kyjev, který je jednou z nejvýznamnějších událostí cestovního ruchu na Ukrajině, se konal ve dnech 11. – 13. října 2006 a celkem 713 vystavovatelů navštívilo na 60 tisíc zájemců z řad laiků i odborné veřejnosti. U vchodu na výstaviště bylo postaveno několik stojanů s upoutávkami na ČR, které postupně tvořily procházku naší zemí. Expozice CzechTourism pojala 75 m2 včetně 11 spoluvystavovatelů. „Hlavní postavou naší expozice byl Švejk, který zval na čepované pivo všechny kolemjdoucí, a písničky kapely Švejk band se prolínaly celým výstavištěm,“ dodává vedoucí oddělení veletrhů CzechTourism Mojmír Mikula a doplňuje: „Na návštěvu ČR upozorňovaly také spoty, které byly promítány na malých obrazovkách umístěných na bundách několika najatých osob, které se výstavištěm procházely.“ Celá akce byla velmi úspěšná a díky ní získal CzechTourism ocenění za aktivní přístup k prezentaci České republiky.

Veletrh URAL TOUR EXPO Jekatěrinburk je veletrhem menším a poměrně mladším. Jeho 2. ročníku ve dnech 18. – 22. října 2006 se společně s CzechTourism účastnilo 7 spoluvystavovatelů. Česká republika je ve Sverdlovské oblasti známá a zájem o ni byl nevídaný. CzechTourism byl i zde oceněn, jako jeden ze tří nejlepších, za aktivní působení jak na veletrhu, tak na trhu Sverdlovské oblasti.

Karin Šeligová
tisková tajemnice ČCCR – CzechTourism

Nejnovější články z rubriky
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264

Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264


Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více