Agentura CzechTourism rozběhla zimní mikrokampaně, které lákají zahraniční návštěvníky na kouzelnou atmosféru adventních trhů i na aktivní dovolenou v rodinném prostředí českých horských středisek. Vidět ji můžete od letošního října až do února 2020 v Německu, Rakousku, Polsku a Nizozemí. Realizují ji zahraniční zastoupení CzechTourism a z jedné čtvrtiny je kofinancována regiony.
„Pokud se společné financování marketingových kampaní v cizině osvědčí, budeme v něm dál pokračovat,“ uvedl Jan Herget, ředitel státní agentury CzechTourism. „Takto cílené mikrokampaně odlehčují přetíženým turistickým cílům a pomáhají zvyšovat návštěvnost regionů, ve kterých cestovní ruch vytváří pracovní a obchodní příležitosti,“ doplnil.
Příprava balíčků probíhala ve spolupráci se zástupci regionů a horských středisek. Do finální nabídky kampaně zima 2019/2020 se pak zapojilo 13 subjektů a poptalo 20 balíčků. Díky společnému financování se rozpočet marketingové kampaně navýšil zhruba o čtvrtinu – ze 3 milionů na 4,3 milionu korun.
Produkci kampaní „Family friendly skiing within reach“ a „Magical Christmas markets“ zajistil marketingový tým agentury interně, fotografie a texty byly připraveny ve spolupráci s regiony. Media mix balíčků se na jednotlivých trzích liší. Základem všech je print, outdoor, on-line, rádio, press tripy pro zahraniční média a prezentace destinace na veletrzích.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.