Chorvatsko zahájilo kampaň pro digitální nomády

Foto: Chorvatské turistické sdružení Foto: Chorvatské turistické sdružení

Chorvatská centrála cestovního ruchu zahájila novou propagační kampaň „Chorvatsko, vaše nová kancelář!“ s cílem představení Chorvatska jako atraktivní destinace pro digitální nomády. Reklamní kampaň bude kromě PR a mediálních aktivit probíhat prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Twitter. V rámci kampaně byla na webu Croatia.hr vytvořena speciální stránka „Chorvatsko, vaše nová kancelář“, která obsahuje všechny důležité informace týkající se procesu žádosti o povolení a pobytu digitálních nomádů v Chorvatsku.

Chorvatsko je jednou z prvních zemí Evropské unie, která upravuje jednoroční dočasný pobyt pro digitální nomády. „Kvalitní nabídkou a jednoduššími postupy se snažíme přilákat co nejvíce digitálních nomádů a propagovat tak naši destinaci. Digitální nomádi jsou vynikající příležitostí pro chorvatskou ekonomiku a jsme rádi, že digitální nomádi projevují zvýšený zájem o řadu chorvatských měst. Věřím, že Chorvatsko zapůsobí na digitální nomády svými přírodními a kulturními krásami i autentickou nabídkou,“ uvedla ministryně cestovního ruchu a sportu Nikolina Brnjac.

Na konci listopadu 2020 přijal chorvatský parlament cizinecký zákon, který vstoupil v platnost počátkem roku 2021 a podle něhož může být „digitálním nomádům“ udělen přechodný pobyt v naší zemi až na jeden rok. „Cílem nejnovější kampaně je představit Chorvatsko jako zemi, která může digitálním nomádům zaručit pohodlný a bezpečný pobyt a kvalitní životní podmínky. Chorvatsko je země, kde se mluví anglicky, země, která nabízí jedinečný způsob života s autentickými zážitky, má dobré připojení k internetu, příznivé klima a krásné přírodní prostředí, dobrou vzdálenost a je snadno dostupné pro zbytek Evropy. Ve srovnání s evropskými standardy je Chorvatsko cenově vysoce výhodné, s dobrou a dostupnou zdravotní péčí,“ uvedl ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić a dodal, že nový právní rámec a kampaň, která bude probíhat pravidelně po celý rok, budou mít pozitivní dopad na zvýšení počtu digitálních nomádů v Chorvatsku v budoucnosti.

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Chorvatsko se propaguje jako „zimní říše divů“

Chorvatské turistické sdružení (HTZ) spustilo novou zimní propagační online kampaň „Chorvatsko – zimní říše divů“, která poběží do 10. ledna napříč klíčovými trhy včetně Česka. Hlavním cílem kampaně je udržet viditelnost země zdůrazněním zimních krás chorvatských...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Praha opět díky SunExpress získá spojení s Antalyí

SunExpress, společný podnik Lufthansy a Turkish Airlines, plánuje v létě 2022 opět spojit Prahu s tureckou Antalyí. Letový řád bude platit od května do konce října 2022 a SunExpress bude létat z Prahy za sluncem až třikrát týdně za ceny...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Hotelům na Slovensku v září přibylo hostů

Ubytovatelé na Slovensku se za letošním zářím mohli ohlížet s mírně spokojeným úsměvem. Oproti loňsku jim v daném období přibyla šestina hostů. Pro úsměv „od ucha k uchu“ ale důvod nebyl – k vyrovnání hodnot z roku 2019 chyběla ještě...

Číst více