Vznikla publikace o specifikách čínských turistů v hotelech a restauracích

Počty čínských turistů v České republice dynamicky rostou. Ročně navštíví naši zemi více než čtvrt milionu čínských turistů, kteří využívají služeb ubytovacích a stravovacích zařízení, především na území hlavního města Prahy a v lázeňských místech. Asociace hotelů a restaurací České republiky spolu s Vysokou školou hotelovou v Praze a pod záštitou Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR včera proto vydaly publikaci Specifika čínské klientely v hotelech a restauracích v České republice.

 Vznikla praktická příručka pro provozovatele zařízení cestovního ruchu, která ve stručnosti přibližuje potřeby čínských turistů Jedná se o praktickou příručku pro provozovatele zařízení cestovního ruchu, která ve stručnosti přibližuje potřeby čínských turistů. Tato publikace je určena všem provozovatelům hotelů a restaurací, kteří chtějí čínské turisty oslovit, jako své další potenciální hosty. Příručka seznamuje čtenáře s některými kulturními zvyklostmi této klientely, jejich potřebami a preferencemi, včetně praktických rad, jak přizpůsobit své služby. Přes dynamický technologický rozvoj, který ovlivňuje distribuci produktů ve všech oborech, zůstává vstřícnost personálu a pochopení potřeb hostů zásadní podmínkou úspěchu ve službách.

„Čínská lidová republika se řadí mezi stále významnější zdrojové destinace cestovního ruchu. Asociace hotelů a restaurací České republiky si je vědoma významu tohoto trendu a chtěla by touto publikací podpořit právě úspěch našich hoteliérů v naplňování očekávání čínských turistů. K tomu, abychom lépe pochopili některé potřeby čínských hostů, je třeba se seznámit s jejich kulturou a zvyklostmi. Těm následně přizpůsobit nabízenou službu,“ řekl u příležitosti křtu publikace prezident AHR ČR Václav Stárek.

Publikace vznikla na základě diplomové práce studentky VŠH Kristýny Kortové a realizačního týmu pod vedením tajemnice katedry cestovního ruchu VŠH Moniky Klímové a bude k dispozici zdarma v elektronické podobě pro všechny zájemce z řad členů AHR ČR.

„Jsem poctěn, že se podařilo ve spolupráci akademické sféry a profesní asociace připravit praktickou příručku pro poskytovatele služeb v cestovním ruchu. Jejím hlavním cílem je přispět ke zvyšování kvality služeb a spokojenosti čínských turistů v České republice,“ uvedl vedoucí katedry hotelnictví VŠH Petr Studnička.

Problematice specifik poskytovaných služeb pro čínskou klientelu v oblasti cestovního ruchu bude věnovaná i nejbližší COTakhle snídaně, která se uskuteční 5. dubna 2016.

Foto: Pixabay

 

Nejnovější články z rubriky Gastro

Foto: Shutterstock.com

Restauratérům i ubytovatelům se vracejí hosté

Asociace hotelů a restaurací ČR (AHR) ve spolupráci se společností Data Servis – informace zveřejnila výsledky vývoje tržeb v ubytovacích a stravovacích zařízeních za první čtvrtletí letošního roku. Z průzkumu vyplývá, že provozovatelé restaurací zažívají postupný návrat hostů na...

Číst více
Foto: AHR ČR

Pavel Hlinka nositelem Gaspart Bonet Foundation Award

Během 84. valného shromáždění konfederace HOTREC, které se uskutečnilo v Praze, obdržel Pavel Hlinka evropské ocenění za svůj mimořádný přínos k propagaci odvětví cestovního ruchu a pohostinství v České republice. V tiskové zprávě to uvedla Asociace hotelů a restaurací České republiky (AHR...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Šest medailí pro Mucha Sekty z 20. ročníku Cuvée Ostrava

Za podpory Vinařského fondu a ve spolupráci s Národním vinařským centrem se uskutečnil dvacátý ročník ojedinělé mezinárodní soutěže kupáží, asambláží a známkových vín Cuvée 2022 Ostrava. S velkým ohlasem se v tomto klání setkaly produkty značky Mucha Sekt - degustátoři...

Číst více