Oblastní organizace cestovního ruchu Pardubicko – Perníkové srdce Čech zhodnotila ke konci roku první půl rok svého fungování. Za tu dobu se jí podařilo vytvoření nové image oblasti, která je reprezentována novým logem s motivem srdce, vydání propagačních materiálů se zaměřením na hlavní cílové skupiny a spuštění turistického webu (www.topardubicko.cz).
Spolek Pardubicko vznikl 1. července 2017. „I přesto si troufám říci, že se nám během tak krátké doby podařilo splnit všechny hlavní úkoly, které si Spolek pro první měsíce fungování předsevzal,“ uvedla ředitelka Spolku Petra Pacholíková.
Za iniciací Spolku stálo od počátku město Pardubice spolu s místními akčními skupinami, které v oblasti Pardubicko působí řadu let. „Spolek se díky svému vzniku stal jasně definovaným partnerem. Za jeho hlavní poslání považuji zejména podporu propagace hlavních atraktivit a akcí v oblasti, informační servis směrem k aktérům cestovního ruchu, a hlavně jejich síťování. Je vidět, že tento projekt má smysl. To dokazuje i velký zájem o členství ve Spolku,“ shrnul dosavadní práci Spolku Jakub Rychtecký, náměstek primátora pro kulturu a cestovní ruch.
Jako důležitou vnímají spolupráci také zástupci místních akčních skupin, coby další zakladatelé Spolku. „Turistická oblast Pardubicko – Perníkové srdce Čech je projektem inovativním, kde se provázala spolupráce čtyř místních akčních skupin z okolí Pardubic a města Pardubice. Tato spolupráce je pro všechny partnery nová a čerstvá na hodnocení. Naším přáním však je, aby bylo naše partnerství rozvíjeno ke spokojenosti našeho území,“ řekl Josef Blažek, předseda MAS Regionu Železné hory, jeden ze zakladatelů Spolku.
V následujícím roce by se spolek chtěl ve své činnosti zaměřit především na propagaci značky a posílení partnerských vztahů se zapojenými subjekty. „Naším cílem je udržovat stabilní, spokojenou základnu členů a partnerů, kteří budou práci Spolku vnímat jako přínos pro sebe i celou oblast,“ uzavřela Petra Pacholíková.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...