Saxony Travel Dreams: TMGS míří s crossmediální kampaní do zahraničí

V roce 2019 zaznamenalo Sasko více než 2,2 milionu přenocování zahraničních hostů. Svobodnému státu se tak podařilo dosáhnout s přehledem největšího objemu zahraničních přenocování ve východní části Německa. V roce 2020 však bude mít Sasko k těmto číslům daleko. Destinační agentura Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen (TMGS) má však i v těchto pro turismus těžkých časech v hledáčku kromě německých turistů také ty zahraniční: Se sloganem „Saxony Travel Dreams“ se TMGS na svých mezinárodních komunikačních kanálech vydává věrným fanouškům naproti, aby jim připomněla jejich oblíbená místa v Sasku a oslovila rovněž nové zájemce. 

V rámci kampaně vznikly webové stránky Saxony Travel Dreams

„Právě nyní je nesmírně důležité si zachovat kontakt se zahraničím a nadále zásobovat naše nejvýznamnější trhy čerstvými informacemi. Pevně v souladu s naším posláním oslovovat zejména zahraniční turisty pomáháme díky této komunikační kampani vedené v anglickém jazyce saským turistickým regionům i podnikům nadále zůstat v povědomí zahraničních hostů,“ uvedla Veronika Hiebl, ředitelka TMGS. Sasko se tak řadí ke spolkovým zemím, které své cestovatelské snění povýšily na mezinárodní úroveň. 

Nejvýznamnějšími kanály této kampaně jsou webové stránky www.saxonytraveldreams.com v anglickém jazyce, komunikace na Facebooku, Instagramu a Twitteru v angličtině, články na blogu a rozesílání newsletterů. Obsah s hashtagem #SaxonyTravelDreams má oslovit především potenciální návštěvníky z klíčových trhů, k nimž patří Nizozemsko, Velká Británie, Itálie, Polsko, Česko, Rusko, Spojené státy americké a Čína. Na zviditelnění crossmediální kampaně TMGS se kromě vlastních zahraničních zastoupení podílí také partneři v rámci sítě zahraničních zastoupení Německé turistické centrály. „Pro cestovní ruch v Sasku jsou významnými ambasadory, neboť se jim za mnoho let podařilo vybudovat rozsáhlou síť kontaktů s novináři, cestovními kancelářemi a agenturami,“ dodala Veronika Hiebl. 

Stejně tak jako na německém trhu se kampaň „#SaxonyTravelDreams“ spoléhá na zajímavosti a virtuální zážitky: kvalitní fotografie měst a krajiny, videa, příběhy pojící se k saským tradicím a řemeslnému umění, setkávání s kulturou a uměním či saskými specialitami. 

Na nově vytvořené stránce se návštěvníci mohou rovněž informovat o aktuálním vývoji situace ohledně koronaviru v Sasku a najdou zde odkazy na stránky s nejdůležitějšími informacemi v angličtině.

Foto: Shutterstock.com (koláž: COTmedia)

 

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více