Aeroflot Russian Airlines a Letiště Praha s podporou Thajské centrály cestovního ruchu pozvaly ve čtvrtek 12. června své nejdůležitější obchodní partnery a klienty do Golf Clubu Beřovice na první Aeroflot Golf Cup – Touch of Thailand with Aeroflot from Prague!
Spojení hlavních partnerů turnaje vysvětluje skutečnost, že jednou z nejsilnějších destinací v prodejích Aeroflotu v České republice je právě Bangkok – 18 procent všech letenek prodaných IATA cestovními kancelářemi s odlety z Prahy je prodáno na lety Aeroflotu. Aeroflot zaznamenal v roce 2013 rekordní prodeje. Přestože trh letenek v České republice mírně poklesl, podařil se Aeroflotu v České republice meziroční nárůst prodejů o cca 16 procent. Základem prodejů jsou destinace Dálného východu a destinace v Ruské federaci.
Hlavní cenou turnaje byl letecký golfový zájezd do Thajska, samozřejmě s letenkami Aeroflotu. Ale kdo jej získal, určil až los ze tří vítězů jednotlivých HCP kategorií, další dva obdrželi golfové pobyty v Šiškově Mlýně. Na fotografii vítězové kategorií spolu se zástupcem Thajského úřadu cestovního ruchu v ČR Ali Marzouki a Zuzanou Přibylovou, obchodní manažerkou Aeroflotu pro ČR, SR a PL a současně organizátorkou celé akce (vpravo).
Výborně připravené hřiště, klání o hodnotné ceny a přátelskou atmosféru umocnilo nádherné počasí, které provázelo golfisty po celý den. Nehráči si vyzkoušeli golfovou akademii s trenérem. Na hřišti pak byla pro hráče připravena ochutnávka velmi kvalitních vín a moštů Nového vinařství.
Dalšími partnery turnaje byly: C.O.T. media, Sklárny Rückl, Top Hotel Praha, BP Golf Trade a Hotel Šiškův Mlýn.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
O oblibě historických akcí nejen ve středočeských městech svědčí mimo jiné fakt, že mnohé z nich se konají pravidelně už celé roky. Snad k tomu vybízí i historický náboj našich královských měst, které slavnostem propůjčují jedinečnou nezaměnitelnou kulisu....
Agroturistika jako spojení návratu k přírodě s důmyslným propojením ekonomických zdrojů i aktivit představuje klidnou sílu, schopnou provést všechny zúčastněné nástrahami nevyzpytatelné doby. O tom, že příroda není móda, ale fundament, na kterém lze rozumně stavět, svědčí příklad značky...