Popis projektu: Nový web atraktivní formou představuje Karlovarský kraj jako ideální místo pro relax, výlety a aktivní dovolenou.
Návštěvníci zde najdou informace o historii regionu, lázeňství, významných turistických cílech, kulturních akcích a široké celoroční nabídce aktivního vyžití.
Zajímavostí nového turistického portálu je propojení s blogem Karlovarského kraje (blog.zivykraj.cz). Blogové články nabízejí množství zajímavých tipů na výlety napříč regionem. Návštěvník Karlovarského kraje tak získá bohatou inspiraci a tím pádem i důvod setrvat v kraji o pár dní déle.
Na web navazují profily sociálních sítí Facebook v CZ, DE a RU, Instagram v CZ a DE a YouTube kanál Živý kraj.
Cíl projektu: Poskytnutí komplexní nabídky v oblasti cestovního ruchu v Karlovarském kraji v digitálním prostředí, pro klíčové trhy (ve 4 mutacích CZ, DE, RU, EN).
Použité nástroje: Webové stránky, blog, videa, speciální dopadové stránky pro kampaně, B2B platforma.
Rámcový rozpočet: 509 967 Kč
Dosažené výsledky:Od spuštění webové stránky ji navštívilo 189 tisíc uživatelů, což je o 29 % více ve srovnání se stejným obdobím loňského roku.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.