Popis projektu: Potřeba realizace nových webových stránek vznikla z důvodu, že původní webové stránky z roku 2015 neodpovídaly současným požadavkům na vizuálně atraktivní prezentaci s aktuálními informacemi a zvláště pak potřebou responzivního designu pro zobrazení na mobilních zařízeních, které tvoří dle dat z Google analytics již převahu návštěvnosti www. V neposlední řadě bylo nutné v návaznosti na připravovaný zápis na list světového dědictví UNESCO doplnit další mutace – zatím tedy NJ a AJ, nyní se pracuje na RJ.
Nové webové stránky www.frantiskovy-lazne.info byly vytvořeny v souladu s novou komunikační strategií města s claimem „když lázně umí překvapit“ a dle JVS města, kdy tvorbě všech nových materiálů předcházelo právě vytvoření nového jednotného vizuální stylu města s novým logem, které do názvu města integruje jeho symbol – chlapce s rybou – neboli Františka.
Toto komunikační téma vychází ze snahy změnit tradiční vnímání města Františkovy Lázně jako destinace pouze pro staré a nemocné. I s příchodem covidové pandemie se ukázalo, že město a jeho okolí má co nabídnout i mladší a aktivnější klientele, ale stále s velkým důrazem na oblast lázeňství a wellness. Zatímco pro rok 2021 byla hlavní komunikační linka směřována na „dovolená pro všechny generace“, rok 2022 je připravován s akcentem na regeneraci psychických i duševních sil po náročném covidovém období, kdy město díky svému obklopení parky dokáže zklidnit hektický styl života a ozdravit tělo i duši – téma prevence je tedy velmi důležité.
Na webové stránky jsou navázány i sociální sítě – FB kanál (ČJ i NJ mutace), účet na instragramu a youtube kanál.
K novým webovým stránkám byla spuštěna i on-line kampaň, a to jak PPC kampaně, tak kampaně na sociálních sítích a videoreklamy.
Pro podporu kampaní byly natočeny spoty „dovolená pro všechny generace“ a „relaxace v lázních“ Dále pak byly vydány nové propagační letáky.
Na tomto projektu s Destinační agenturou spolupracovala Asociace cestovního ruchu Františkovy Lázně, z.s., se kterým pravidelně konzultujeme naše marketingové aktivity. Katalog ubytování, restaurací a kulturní kalendář jsou pravidelně aktualizovány ve spolupráci se soukromým sektorem a také slouží jako ucelená databáze informací.
Cíl projektu: Cílem projektu tedy bylo ukázat, že Františkovy Lázně mají co nabídnout pro aktivnější klienty a v souvislosti s pandemií jsou ideálním místem pro regeneraci těla i duše. Dále pak nabídnout jednoduchou platformu pro naplánovaná aktivit návštěvníků města.
Rámcový rozpočet: Cena za vytvoření stránek: 295 868 Kč bez DPH
Dosažené výsledky:Webové stránky byly spuštěny v březnu 2021, do konce roku zaznamenaly více jak 193 tis návštěv a prohlídnuto bylo více než 500 tis stránek. Web je využíván jak potenciálními návštěvníky, tak i obyvateli města, o čemž svědčí více jak 4% návštěv z oblasti Chebska. Na webu jsou nasazeny i heatmapy, a tak neustále reagujeme na chování uživatelů.
Nejnovější články z rubriky Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249
Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...