Stay in Prague

Projekt byl přihlášen do kategorie: Jednotná kampaň

Projekt: Stay in Prague

Od: Prague City Tourism a.s.

E-mail: m.henclova@prague.eu

Tel: 777446802

O projektu Stay in Prague:

Popis projektu: Kampaň Stay in Prague proběhla v termínu od 14. 10. do 31. 12. 2021. Zajišťovala ji Prague City Tourism v úzké součinnosti se společností Mastercard, Asociací hotelů a restaurací ČR a Letištěm Praha.

Cílová skupina byla vybrány na základě leteckých a behaviorálních dat, dle jejich sentimentu vůči Praze a dle míry útrat v oblasti ubytování, stravování, nakupování, kultury a historie.

Cílová skupina byli individuální (nikoli organizovaní) cestující ve věku 30–55 let. Vyloučeny byly cílové skupiny mládeže s cílem navštívit Prahu jako večírkovou destinaci. Zahraniční cestující, co se Prahy týče vyhledávají především kulturní dění a památky.

Kampaň byla cílena na tyto země: Německo, Belgie, Francie, Polsko, Rakousko, Itálie, Nizozemsko, Španělsko, Švédsko Pro kampaň byla vytvořena speciální webová stránka stayinprague.eu, která obsahovala veškeré informace o kampani, imageové fotografie, spoty i odkaz na aktuální opatření související se situací covid-19. Úkolem tohoto webu bylo i motivování zahraničních návštěvníku k rezervaci ubytování přes booking.com.

Cíl projektu: Cílem kampaně bylo přilákat do Prahy zahraniční turisty na sezónu 4. kvartálu 2021, především na víkendy, Advent a Nový rok a zajistit, aby se ubytovali v hromadném ubytovacím zařízení. Zároveň prezentovat novou image hlavního města Prahu jako kultivované metropole a opravit její image levné večírkové destinace.

Použité nástroje: Kampaň probíhala online. Kromě vlastního webu stayinprague.eu byly využity platformy Google Ads, Facebook, Instagram a Youtube.

Rámcový rozpočet: 40 000 000 Kč

Dosažené výsledky:Kampaň byla nejúspěšnější v Polsku, Itálii, Španělsku, Izraeli. Praha přebrala turisty zejména Vídni, ale i Berlínu. Po dobu kampaně jsme snížili cenu za klik na 4,15 Kč a zvýšili míru prokliku na 1,1 %. Mezitýdenní přírůstky vyhledávání letu byly vyšší než v roce 2019.  Data ukazují, že vyhledávání letů v jednotlivých zemích přesně odpovídá konverzím z kampaně. Po měsíci kampaně rostla čísla poctu odbavených cestujících. Kampaň Stay in Prague svým velkým zásahem vybudovala velkou základnu lidí, kteří vyhledávali Prahu. Na tuto základnu lze navázat a další kampaně tak mohou být ještě efektivnější Celková čísla kampaně: Počet zobrazení: 791 073 000 Počet prokliku: 8 178 490 Prokliky na Booking: 229 433 CTR: 1,1 % CPC: 4,15 Kč

Odkazy:

http://stayinprague.eu

Nejnovější články z rubriky

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více