Popis projektu: Pravidelný celoroční pořad – videa byla zveřejňována v intervalu jeden krát za měsíc, a to vždy v prvním týdnu daného měsíce. Minimální délka jednoho IG TV videa byla alespoň 10 minut. Jednotlivá videa byla tematicky laděna dle ročního období k daným měsícům, ve kterých byla zveřejněna.
Jedná se o moderní formát videí s delší stopáží, které slouží jako inspirace na výlet s detailnějším popisem cesty, doporučeními a informacemi od místních a odborníků. Skrze kombinaci záběrů – image, drogové, rozhovory, stand-up výstupy ukazují průběh výletu a jsou provázané s historií i skrytými zajímavostmi. Videa slouží jako ucelený soubor informací a doporučení jak nejlépe a nejzajímavěji strávit dovolenou v jižních Čechách. Nabízí kompletní nabídku jako takové „menu“, které návštěvníkovi ukazuje balíček výletů jak u nás trávit více dní od rána do večera. Videa jsou určená především na sociální síť instagram a následně FB se zaměřením na mladou generaci,. Produkt jsme „nenápadně“ zabalili do podoby, která je pro mladé atraktivní. Také vzhledem k preferenci mladé generace chránit životní prostředí je tento produkt jen pro online prostředí bez zbytečného tisku. .
Cíl projektu: V průběhu roku představit každou turistickou oblast (celkem 11) v jižních Čechách. Skrze formát pro mobilní telefony, tj. na výšku v parametrech IGTV přiblížit jižní Čechy i cílové skupině na této platformě (Instagram). Moderním a zajímavým pojetím „cestopisu“ ukázat s naším průvodcem inspiraci na více dní v destinaci – takové tipy na výlet v příslušném ročním období. Představit zajímavosti i zákulisí míst v každé turistické oblasti. Zvýšit počet přenocování v destinaci a usnadnit návštěvníkovi výběr při plánování dovolené nebo prodlouženého víkendu.
Použité nástroje: Online marketing – sociální sítě – primárně umístěno na Instagram @jiznicecechy a následně i na Facebook @jiznicechy.
Rámcový rozpočet: Tvorba videí celkem za 150 000 Kč bez DPH za 12 dílů
Dosažené výsledky:Celkem 110788 zhlédnutí, 895 uložení, dosah na 170789 sledujících a na 36080 nesledujících.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.