S průvodcem po jižních Čechách

Projekt: S průvodcem po jižních Čechách

Od: Jihočeská centrála cestovního ruchu

E-mail: pichova@jccr.cz

Tel: 605236801

O projektu S průvodcem po jižních Čechách:

Popis projektu: Pravidelný celoroční pořad – videa byla zveřejňována v intervalu jeden krát za měsíc, a to vždy v prvním týdnu daného měsíce. Minimální délka jednoho IG TV videa byla alespoň 10 minut. Jednotlivá videa byla tematicky laděna dle ročního období k daným měsícům, ve kterých byla zveřejněna.

Jedná se o moderní formát videí s delší stopáží, které slouží jako inspirace na výlet s detailnějším popisem cesty, doporučeními a informacemi od místních a odborníků.  Skrze kombinaci záběrů – image, drogové, rozhovory, stand-up výstupy ukazují průběh výletu a  jsou provázané s historií i skrytými zajímavostmi. Videa slouží jako ucelený soubor informací a doporučení jak nejlépe a nejzajímavěji strávit dovolenou v jižních Čechách. Nabízí kompletní nabídku jako takové „menu“, které návštěvníkovi ukazuje balíček výletů  jak u nás trávit více dní od rána do večera.  Videa jsou určená především na sociální síť instagram a následně FB se zaměřením na mladou generaci,. Produkt jsme „nenápadně“ zabalili do podoby, která je pro mladé atraktivní. Také vzhledem k preferenci mladé generace chránit životní prostředí je tento produkt jen pro online prostředí bez zbytečného tisku. .

Cíl projektu: V průběhu roku představit každou turistickou oblast (celkem 11) v jižních Čechách. Skrze formát pro mobilní telefony, tj. na výšku v parametrech IGTV přiblížit jižní Čechy i cílové skupině na této platformě (Instagram). Moderním a zajímavým pojetím „cestopisu“ ukázat s naším průvodcem inspiraci na více dní v destinaci – takové tipy na výlet v příslušném ročním období. Představit zajímavosti i zákulisí míst v každé turistické oblasti. Zvýšit počet přenocování v destinaci a usnadnit návštěvníkovi výběr při plánování dovolené nebo prodlouženého víkendu.

Použité nástroje: Online marketing –  sociální sítě – primárně umístěno na Instagram @jiznicecechy a následně i na Facebook @jiznicechy.

Rámcový rozpočet: Tvorba videí celkem za 150 000 Kč bez DPH za 12 dílů

Dosažené výsledky:Celkem 110788 zhlédnutí, 895 uložení, dosah na 170789 sledujících a na 36080 nesledujících.

SOUBORY A PŘÍLOHY:

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/16pBpvtO0P7WBAWYN5wbiGCi1Al7lbng7

Odkazy:

https://www.instagram.com/jiznicechy/channel/

https://www.instagram.com/jiznicechy/channel/

Nejnovější články z rubriky
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249

Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249


Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více