Popis projektu: Podzimní jihočeská kampaň měla za cíl pomoci jihočeským podnikatelům z řad ubytovatelů. Cílem projektu bylo zapojit maximum možných ubytovacích zařízení, které byly ochotné na vlastní náklady poskytnout slevu nebo bonus k ubytování v jejich UZ. Tyto ubytovací zařízení byly soustředěny na webu dovolena.jiznicechy.cz, pomocí kterého byly dále promovány domácím turistům z celé ČR.
Motivem pro návštěvníky pro bookování dovolené prostřednictvím webu bylo zapojení do 9ti malých soutěží, které byly losovány každý týden a výherce získal proplacení ubytování do výše 100%. Dále byla na konci kampaně losována velká soutěž o 1x 20 tis Kč na dovolenou v roce 2022 dle vlastního výběru.
Cíl projektu: Pomoci jihočeským ubytovatelům obsadit díky poskytnuté slevě nebo bonusu volné ubytovací kapacity.
Použité nástroje: Především on-line nástroje – PPC, placená reklama na facebook, PR články
Rámcový rozpočet: 380 tis.
Dosažené výsledky:Celkem bylo uplatněno 118 voucherů v hodnotě 186 tis Kč.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.