Projekt byl přihlášen do kategorie: Nejlepší e-projekt
Projekt: Play Brno
Od: TIC BRNO, p.o. <Kateřina Žížková>
E-mail: zizkova@ticbrno.cz
Tel: 542427143
O projektu Play Brno:
Popis projektu: Turistický průvodce, který zájemce provede zajímavými částmi města Brna. Na jednotlivých stanovištích mají možnost prohloubit svou návštěvu o možnost vyzkoušení rozšířené reality. Play Brno je mobilní aplikace, která moderní, interaktivní formou a s využitím rozšířené reality (AR) provádí turisty po nejzajímavějších místech v Brně. Procházku po městě si tak mohou návštěvníci zpestřit o virtuální střelbu z děla na Špilberku, rozhovor se sochami apoštolů Petra a Pavla nebo krmení legendárního Brněnského draka. Aplikace Play Brno vzdělává, informuje a zároveň zabaví celou rodinu, včetně dětí a teenagerů, kteří si z prohlídky odnesou nezapomenutelné zážitky i originální selfie. I díky mapě a zajímavým faktům o Brně aplikace skvěle poslouží jak turistům, tak cestovnímu ruchu v Brně a městu jako takovému.
Cíl projektu: novou, moderní cestou zatraktivnit památky a zajímavá místa v Brně a zpřístupnit je co nejširšímu okruhu návštěvníků. Cílem bylo rovněž přilákat k prohlídce Brna nové turisty a oslovit nejmladší generace, které tradiční brožury nebo výklad průvodce mnohdy nedokážou zaujmout.
Použité nástroje: Prezentace aplikace v rámci TO JE BRNO ROADSHOW (speciální automobil, který prezentuje TIC BRNO na akcích – např. Designblok Praha) • rozdávání maket telefonků s informacemi o aplikaci, aktivní prezentace aplikace na tabletu hosteskami (Pop messe, Olympijský festival, Letní filmová škola, Maraton hudby Brno) • Distribuce tištěných maket v rámci našich IC i na dalších místech v Brně a v rámci JMK • Placené FB posty •PPC kampaň přímo na stažení aplikace • Inzerce v Brněnském deníku 7. 8. 2021 a soutěže • Celostránková inzerce v tiskovině #doBrna • Sdílení postu s aplikací u partnerů • Post v rámci kampaně města #brnotruestory • 2 ks CLV v outdooru v měsíci srpnu • PR komunikace – začlenění tématu do regionálních i celorepublikových informací o letní sezóně • Časopis KAM – několik článků • TIC BRNO newsletter
Rámcový rozpočet: 474 000Kč + DPH 21%
Dosažené výsledky:2,27 tisíc lidí si aplikaci nainstalovalo, AppStore 483 stažení. V rámci placené kampaně na Fb došlo k 455 945 zobrazení (uživatelé se proklikli díky reklamě až na instalaci), dosah kampaně 180 241 sledujících a nainstalovalo ji 754 osob.
SOUBORY A PŘÍLOHY:
https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1-EKBjlLXnypdfhV8rgqOZf2RuomiRJOS
Odkazy: