Play Brno

Projekt byl přihlášen do kategorie: Nejlepší e-projekt

Projekt: Play Brno

Od: TIC BRNO, p.o. <Kateřina Žížková>

E-mail: zizkova@ticbrno.cz

Tel: 542427143

O projektu Play Brno:

Popis projektu: Turistický průvodce, který zájemce provede zajímavými částmi města Brna. Na jednotlivých stanovištích mají možnost prohloubit svou návštěvu o možnost vyzkoušení rozšířené reality. Play Brno je mobilní aplikace, která moderní, interaktivní formou a s využitím rozšířené reality (AR) provádí turisty po nejzajímavějších místech v Brně. Procházku po městě si tak mohou návštěvníci zpestřit o virtuální střelbu z děla na Špilberku, rozhovor se sochami apoštolů Petra a Pavla nebo krmení legendárního Brněnského draka. Aplikace Play Brno vzdělává,  informuje a zároveň zabaví celou rodinu, včetně dětí a teenagerů, kteří si z prohlídky odnesou nezapomenutelné zážitky i originální selfie. I díky mapě a zajímavým faktům o Brně aplikace skvěle poslouží jak turistům, tak cestovnímu ruchu v Brně a  městu jako takovému.

Cíl projektu: novou, moderní cestou zatraktivnit památky a zajímavá místa v Brně a zpřístupnit je co nejširšímu okruhu návštěvníků. Cílem bylo rovněž přilákat k prohlídce Brna nové turisty a oslovit nejmladší generace, které tradiční brožury nebo výklad průvodce mnohdy nedokážou zaujmout.

Použité nástroje: Prezentace aplikace v rámci TO JE BRNO ROADSHOW (speciální automobil, který prezentuje TIC BRNO na akcích – např. Designblok Praha) • rozdávání maket telefonků s informacemi o aplikaci, aktivní prezentace aplikace na tabletu hosteskami (Pop messe, Olympijský festival, Letní filmová škola, Maraton hudby Brno) • Distribuce tištěných maket v rámci našich IC i na dalších místech v Brně a v rámci JMK • Placené FB posty •PPC kampaň přímo na stažení aplikace • Inzerce v Brněnském deníku 7. 8. 2021 a soutěže • Celostránková inzerce v tiskovině #doBrna • Sdílení postu s aplikací u partnerů • Post v rámci kampaně města #brnotruestory • 2 ks CLV v outdooru v měsíci srpnu • PR komunikace – začlenění tématu do regionálních i celorepublikových informací o letní sezóně • Časopis KAM – několik článků • TIC BRNO newsletter

Rámcový rozpočet: 474 000Kč + DPH 21%

Dosažené výsledky:2,27 tisíc lidí si aplikaci nainstalovalo, AppStore 483 stažení. V rámci placené kampaně na Fb došlo k 455 945 zobrazení (uživatelé se proklikli díky reklamě až na instalaci), dosah kampaně 180 241 sledujících a nainstalovalo ji 754 osob.

SOUBORY A PŘÍLOHY:

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1-EKBjlLXnypdfhV8rgqOZf2RuomiRJOS

Odkazy:

https://apps.apple.com/cz/app/play-brno/id1564224835?l=cs

Nejnovější články z rubriky

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více