Objevte Východní Moravu

Projekt byl přihlášen do kategorie: Jednotná kampaň

Projekt: Objevte Východní Moravu

Od: Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o.p.s.

E-mail: lenka.kucerova@vychodni-morava.cz

Tel: 733161672

O projektu Objevte Východní Moravu:

Popis projektu: Kampaň „Objevte Východní Moravu a ještě něco navíc…“ byla cílena na český trh. Probíhala v období březen – listopad 2021. Cílem kampaně bylo oslovit obyvatele České republiky k návštěvě a pobytu v turistickém regionu Východní Morava. Kampaň byla zaměřena na cílovou skupinu rodiny s dětmi a požitkáři – mladí bezdětní a prázdné hnízdo. K oslovení veřejnosti využívala jednotný claim „Objevte Východní Moravu“ doplněný o fotky evokující možnosti volnočasových dovolenkových aktivit a odkaz na turistický portál www.vychodni-morava.cz. Jednotlivé fotky byly opatřeny popiskem místa – pro bližší přiblížení a propojení turistické nabídky regionu s tím, co lidé možná znají a mohou si tak spojit turistickým regionem Východní Morava. V kampani bylo využito komunikace on-line i off-line prostřednictvím reklamních bannerů, PR článků a vizuálních inzercí. Využita byla kombinace různých formátů bannerů i jejich nasazení napříč portály – především pak lifestylovými a zpravodajskými (blesk.cz, reflex.cz, zeny.cz, tiscali.cz), se zaměřením na cestování. V off-line komunikaci bylo využito lifestylových magazínů zaměřených na ženy (Dieta, Moje psychologie) a zpravodajských titulů (Lidové noviny). V období od července do listopadu pak byla nasazena také spotová kampaň v regionálním rádiu (Rádio Zlín) – cílem bylo upozornit také občany na Moravě, v doslechové vzdálenosti vysílání, že Východní Morava je dovolenkový region. V období červenec a listopad pak byla on-line kampaň posílena také o bannerovou reklamu na sociální síti Facebook. Součástí byly také tiskové zprávy a komunikace s médií – jednalo se především o podporu vnímání a návštěvnosti akcí pořádaných v regionu. Celková komunikace byla v průběhu roku doplněna také PR články zaměřenými na propagaci dovolené v regionu po celý rok. V komunikační kampani bylo využito jak známých a turisticky oblíbených památek a lokalit, tak také těch méně známých zvoucích k objevení. Tematicky se v textovém a grafickém provedení kampaně pracovalo se zaměřením na aktivní dovolenou, lázeňství a wellness, gastronomii, památky a přírodu. Konkrétní média byla součástí media mixu navrženého agenturou v rámci veřejného výběrového řízení. Ze strany zadavatele (Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, dále CCRVM) bylo stanoveno, že se má jednat o mix on-line a off-line lifestylových a zpravodajských médií, včetně sociálních sítí. V rámci dalších aktivit inzercí a PR článků pak CCRVM využívala v průběhu roku pro marketingovou prezentaci především společenské magazíny pro ženy (Marianne, Apetit), zájmové a cestovatelské tituly (Epocha), nejčtenější denní tisk (Blesk) nebo palubní magazíny vlakových a leteckých dopravců (Leo Express, Smart Wings). Visibilita regionu byla podpořena také vkládanou inzercí (deník Blesk). Celá marketingová komunikace byla zaměřena na propagaci Východní Moravy jako dovolenkové destinace s cílem představit hlavní turistickou nabídku zaměřenou na celoroční možnosti. Ukázky využitých marketingových nástrojů a přehled komunikačních kanálů je přiložen.

Cíl projektu: Prezentace turistického regionu Východní Morava, jeho kulturních památek, tradiční gastronomie, možností pro trávení volného času, relaxace, lázeňství a aktivní dovolené.

Použité nástroje: On-line bannery, rádio spot, tištěná inzerce, PR články, tiskové zprávy

Rámcový rozpočet: 1.910.915,- Kč vč. DPH

Dosažené výsledky:On-line bannery březen – listopad: 18.344.745 impresí; FB kampaň červenec / listopad: 266.669 unikátních uživatelů; FB kampaň červenec / listopad: 607.983 impresí;  Lidové noviny: 177.000 průměrná čtenost vydání; Dieta: 104.000 průměrná čtenost vydání; Moje psychologie: 118.000 průměrná čtenost vydání; Moje Země: 40.000 průměrná čtenost vydání; Lidé a Země: 156.000 průměrná čtenost vydání; Blek: 703.000 průměrná čtenost vydání; Blesk pro ženy: 350.000 průměrná čtenost; Epocha: 344.000 průměrná čtenost; Marianne: 197.000 průměrná čtenost; Tiskové zprávy: 6 ks / 56 mediálních výstupů

SOUBORY A PŘÍLOHY:

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1UEahZCdjuA9_xPhg39NUJCP6KGP2cakl

Odkazy:

http://www.vychodni-morava.cz

www.facebook.com/vychodnimorava

www.instagram.com/vychodni_morava

Nejnovější články z rubriky
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249

Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249


Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více