Popis projektu: Kampaň byla vedena v rámci celého marketingového mixu, tj. klasickou formou v tištěných mediích, outdoorovou reklamou na billboardech, bigboardech, CLV, varia posterech a závěsných bannerech na nádražích po celé ČR, na sociálních sítích – Facebooku a Instagramu a také formou online prezentace. Kampaň byla také podpořena novým video-spotem.
Cíl projektu: Česká republika, dospělí 25+ Zaměření: v důsledku pandemie Covid-19 na outdoorové aktivity, turisté se zájmem o aktivní turistiku (cykloturistika, vodní turistika), poznání, kultura, ubytování ve městě i pro zájemce v kempu (karavany, stany).
Použité nástroje: Klasickou formou v tištěných mediích, outdoorovou reklamou na billboardech, bigboardech, CLV, varia posterech a závěsných bannerech na nádražích po celé ČR, na sociálních sítích – Facebooku a Instagramu a také formou online prezentace.
Rámcový rozpočet: 957.000,-Kč vč. DPH
Dosažené výsledky:Nárůst hostů ve srovnání s rokem 2020 o 30,3% a nárůst přenocování o 28.7%
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.