Projekt byl přihlášen do kategorie: Jednotná kampaň
Projekt: Léto na pohodu 2021
Od: Statutární město Olomouc
E-mail: ladislav.podbehly@olomouc.eu
Tel: +420585513382
O projektu Léto na pohodu 2021:
Popis projektu: Kampaň byla vedena v rámci celého marketingového mixu, tj. klasickou formou v tištěných mediích, outdoorovou reklamou na billboardech, bigboardech, CLV, varia posterech a závěsných bannerech na nádražích po celé ČR, na sociálních sítích – Facebooku a Instagramu a také formou online prezentace. Kampaň byla také podpořena novým video-spotem.
Cíl projektu: Česká republika, dospělí 25+ Zaměření: v důsledku pandemie Covid-19 na outdoorové aktivity, turisté se zájmem o aktivní turistiku (cykloturistika, vodní turistika), poznání, kultura, ubytování ve městě i pro zájemce v kempu (karavany, stany).
Použité nástroje: Klasickou formou v tištěných mediích, outdoorovou reklamou na billboardech, bigboardech, CLV, varia posterech a závěsných bannerech na nádražích po celé ČR, na sociálních sítích – Facebooku a Instagramu a také formou online prezentace.
Rámcový rozpočet: 957.000,-Kč vč. DPH
Dosažené výsledky:Nárůst hostů ve srovnání s rokem 2020 o 30,3% a nárůst přenocování o 28.7%
SOUBORY A PŘÍLOHY:
https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1E2JKFbhrwCsht4X_qhZMTzRlOSnxkTr1
Odkazy:
https://www.facebook.com/page/1405781406359350/search/?q=olomouc
https://www.facebook.com/page/127962587275958/search/?q=l%C3%A9to%20na%20pohodu