Popis projektu: Kampaň byla vedena v rámci celého marketingového mixu, tj. klasickou formou v tištěných mediích, outdoorovou reklamou na billboardech, bigboardech, CLV, varia posterech a závěsných bannerech na nádražích po celé ČR, na sociálních sítích – Facebooku a Instagramu a také formou online prezentace. Kampaň byla také podpořena novým video-spotem.
Cíl projektu: Česká republika, dospělí 25+ Zaměření: v důsledku pandemie Covid-19 na outdoorové aktivity, turisté se zájmem o aktivní turistiku (cykloturistika, vodní turistika), poznání, kultura, ubytování ve městě i pro zájemce v kempu (karavany, stany).
Použité nástroje: Klasickou formou v tištěných mediích, outdoorovou reklamou na billboardech, bigboardech, CLV, varia posterech a závěsných bannerech na nádražích po celé ČR, na sociálních sítích – Facebooku a Instagramu a také formou online prezentace.
Rámcový rozpočet: 957.000,-Kč vč. DPH
Dosažené výsledky:Nárůst hostů ve srovnání s rokem 2020 o 30,3% a nárůst přenocování o 28.7%
Nejnovější články z rubriky Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249
Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...