O projektu Letáčky pro turisty a návštěvníky jižní Moravy:
Popis projektu: Série letáčků, která představuje jižní Moravu po jednotlivých územích i v rámci tématických bloků.
K dispozici jsou letáčky v tištěné formě /formát A3 skládaný „do kapsy“ na A6/ nebo volně ke stažení na webu ccrjm.cz. Pro snažší dostupnost je formát ke stažení převeden na PDF velikosti A4.
Na tvorbě letáků jsme spolupracovali s oblastními DMO, TIC i výletními cíli.
Sada, která představuje jednotlivá území, byla vydána také v jazykové mutaci ENG a DE:
Moravský kras a okolí
Brno a okolí
Slovácko
Pálava a Lednicko-valtický areál
Znojemsko
Tématická sada obsahuje:
Osobnosti jižní Moravy
Jižní Morava neobjevená
Tradice jižní Moravy
Příroda jižní Moravy
Jižní Morava z výšky
Historie na jižní Moravě
Jižní Morava bez bariér
Aktivně na jižní Moravě
Jižní Morava s dětmi
Cíl projektu: Přinést ucelené a přehledně zpracované informace o dané lokalitě nebo tématu.
Použité nástroje: Marketingový mix – advertising, public relations a info marketing /propojení s výletními cíli/, plus tvorba obsahu /content marketing v návaznosti na webový portál www.jizni-morava.cz/
Rámcový rozpočet: 400 000
Dosažené výsledky:Umístění letáčků na všech infocentrech v kraji, snadná dostupnost a spokojené reference uživatelů
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.