Komunikační kampaň Brno True Story

Projekt byl přihlášen do kategorie: Jednotná kampaň

Projekt: Komunikační kampaň Brno True Story

Od: Statutární město Brno

E-mail: pelikanova.jana.mmb@brno.cz

Tel: +420 542 175 201

O projektu Komunikační kampaň Brno True Story:

Popis projektu: Kampaň Brno True Story pokračuje v komunikaci stejnojmenné destinační značky #brnotruestory. Hlavním kampaňovým claimem je otázka „A co probudí Brno v tobě?“, na kterou jsou odpovědí různé emoce, které v sobě nesou esenci města – chuť, přátelství, rytmus aj. Tyto emoce jsou ukázkou toho, co v lidech může město se vším, co nabízí, vyvolat. Claim nabádá k tomu, aby lidé do města přijeli, zažili své #brnotruestory a odpověděli si na otázku na základě svých vlastních zážitků. Prostřednictvím kampaně chce město posílit svoji image a vnímání města jako města špičkové gastronomie, živého centra, přátelské a autentické atmosféry, komunit, unikátní architektury či města plného zeleně. Těmito tématy oslovuje především tuzemské, ale i zahraniční (především z okolních zemí) cílové skupiny, kterými jsou primárně mladí a zralí dospělí. Jako doplňková cílová skupina byly pak zvoleny rodiny s dětmi. Formáty, kterými je na tyto skupiny cíleno, jsou ony emoce v podobě rozpracovaných vizuálů, gifů, bannerů, a videí. V nich hrají hlavní roli jak jinak, než lidé. Proto vznikla v rámci kampaně také spolupráce s ambasadory, lidmi, kteří ve městě žijí, podnikají, kteří vyprávějí své vlastní #brnotruestory a podporují tím uvěřitelnost celé kampaně. Protože právě lidé dělají Brno takové, jaké je, jedinečné.

Cíl projektu: Zvýšení povědomí o Brně a posílení jeho image u segmentů cílových skupin mladí dospělí, zralí dospělí a rodiny s dětmi prostřednictvím: Oslovení alespoň 80 % tuzemského publika se zájmem o cestování s frekvencí přinejmenším tří oslovení (jak v letní, tak v zimní sezóně). Prezentování kreativy, která publikum zaujme (hodnoty CTR, dokoukanost videí a video-bannerů nad průměrnou úrovní v rámci trhu). Přivedení návštěv na landing page kampaně brnotruestory.cz (v zimní sezónně již gotobrno.cz)..

Použité nástroje: Webová stránka, RTB (dynamické GIF bannery, video-bannery), YouTube (video spot, bumper ads), sociální sítě Facebook a Instagram pod účtem gotobrno (sponzorované příspěvky, reklamní příspěvky), Influencer Marketing (spolupráce s ambasadory, influencery), OOH (billboardy, bigboardy, CLV), printová inzerce.

Rámcový rozpočet: 5 300 000 Kč

Dosažené výsledky:Více než 35 milionů impresí na relevantní cílové skupiny. Více jak 6 000 000 oslovených osob, což je 80 % z celkového počtu 7 500 000 osob relevantní cílové skupiny.  60 tisíc návštěv přivedených na web brnotruestory.cz a gotobrno.cz Meziroční nárůst téměř 40 % sledujících na Instagramu. 1,3 milionů zhlédnutí videospotů na kanálu YouTube. CTR v průměrné hodnotě nad 0,3 % oproti průměru trhu 0,25 %. Dokoukanost videí na video bannerech a v preroll videu dosáhla nadprůměrných hodnot 81 %.

SOUBORY A PŘÍLOHY:

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1nQZCF-IKA4noikagBsnc2gh7cQFzNgAn

Odkazy:

https://www.gotobrno.cz/

https://www.facebook.com/GOtoBRNOcz

https://www.instagram.com/gotobrno/?hl=cs

Nejnovější články z rubriky

Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více
Foto: TO Pardubicko

Na Pardubicku jednali o výběru poplatků z pobytu i moderních technologiích

V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.

Číst více