Popis projektu: Kampaň Brno True Story pokračuje v komunikaci stejnojmenné destinační značky #brnotruestory. Hlavním kampaňovým claimem je otázka „A co probudí Brno v tobě?“, na kterou jsou odpovědí různé emoce, které v sobě nesou esenci města – chuť, přátelství, rytmus aj. Tyto emoce jsou ukázkou toho, co v lidech může město se vším, co nabízí, vyvolat. Claim nabádá k tomu, aby lidé do města přijeli, zažili své #brnotruestory a odpověděli si na otázku na základě svých vlastních zážitků. Prostřednictvím kampaně chce město posílit svoji image a vnímání města jako města špičkové gastronomie, živého centra, přátelské a autentické atmosféry, komunit, unikátní architektury či města plného zeleně. Těmito tématy oslovuje především tuzemské, ale i zahraniční (především z okolních zemí) cílové skupiny, kterými jsou primárně mladí a zralí dospělí. Jako doplňková cílová skupina byly pak zvoleny rodiny s dětmi. Formáty, kterými je na tyto skupiny cíleno, jsou ony emoce v podobě rozpracovaných vizuálů, gifů, bannerů, a videí. V nich hrají hlavní roli jak jinak, než lidé. Proto vznikla v rámci kampaně také spolupráce s ambasadory, lidmi, kteří ve městě žijí, podnikají, kteří vyprávějí své vlastní #brnotruestory a podporují tím uvěřitelnost celé kampaně. Protože právě lidé dělají Brno takové, jaké je, jedinečné.
Cíl projektu: Zvýšení povědomí o Brně a posílení jeho image u segmentů cílových skupin mladí dospělí, zralí dospělí a rodiny s dětmi prostřednictvím: Oslovení alespoň 80 % tuzemského publika se zájmem o cestování s frekvencí přinejmenším tří oslovení (jak v letní, tak v zimní sezóně). Prezentování kreativy, která publikum zaujme (hodnoty CTR, dokoukanost videí a video-bannerů nad průměrnou úrovní v rámci trhu). Přivedení návštěv na landing page kampaně brnotruestory.cz (v zimní sezónně již gotobrno.cz)..
Použité nástroje: Webová stránka, RTB (dynamické GIF bannery, video-bannery), YouTube (video spot, bumper ads), sociální sítě Facebook a Instagram pod účtem gotobrno (sponzorované příspěvky, reklamní příspěvky), Influencer Marketing (spolupráce s ambasadory, influencery), OOH (billboardy, bigboardy, CLV), printová inzerce.
Rámcový rozpočet: 5 300 000 Kč
Dosažené výsledky:Více než 35 milionů impresí na relevantní cílové skupiny. Více jak 6 000 000 oslovených osob, což je 80 % z celkového počtu 7 500 000 osob relevantní cílové skupiny. 60 tisíc návštěv přivedených na web brnotruestory.cz a gotobrno.cz Meziroční nárůst téměř 40 % sledujících na Instagramu. 1,3 milionů zhlédnutí videospotů na kanálu YouTube. CTR v průměrné hodnotě nad 0,3 % oproti průměru trhu 0,25 %. Dokoukanost videí na video bannerech a v preroll videu dosáhla nadprůměrných hodnot 81 %.
Nejnovější články z rubriky Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249
Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...