kolekce suvenýrů PřipravBrno

Projekt byl přihlášen do kategorie: Udržitelný projekt

Projekt: kolekce suvenýrů PřipravBrno

Od: TIC BRNO, p.o. <Kateřina Žížková>

E-mail: katerina.zizkova@email.cz

Tel: 542427143

O projektu kolekce suvenýrů PřipravBrno:

Popis projektu: Kolekce brněnských suvenýrů #PripravBrno je nejen krásná a chutná, ale taky ekologická, pocházející od lokálních výrobců a navíc pomáhá. To, aby se lidem v Brně dobře žilo, je totiž prioritou a společným cílem vedení města i jeho příspěvkových organizací. Proto se spojil Odbor životního prostředí Magistrátu města Brna s Veřejnou zelení města Brna a TIC BRNO a nabízejí speciální ekologickou kolekci suvenýrů. Jejich zakoupením lidé přispívají na péči o městskou zeleň. Jedná se o formu sbírky, výnos z prodeje suvenýrů je určen pro Veřejnou zeleň města Brna na záchranu stromů v Brně. Vybírat je možné prozatím ze 14 druhů výrobků. Kolekce obsahuje víno z Bílých Karpat, kávu praženou na jižní Moravě, čokoládu v recyklovatelném obalu, skleněné láhve na vodu, látkové sáčky na potraviny, speciální kuličky z brněnského orloje, šálky s motivem katedrály na Petrově a další.

Cíl projektu: Zakoupením kteréhokoli výrobku si lidé nejen udělají radost kvalitním výrobkem, ale přispějí také na konkrétní projekty Veřejné zeleně města Brna a pomohou tak zlepšit životní prostředí ve městě. Výtěžek je využíván například na méně tradiční způsoby ošetření stromů –  konkrétně budou ošetřeny dva dospělé jírovce rostoucí v parku Špilberk poblíž dětského hřiště nad ulicí Gorazdovou a další.

Použité nástroje: Vydání dvou tiskových zpráv – region a vybraná celostátní média –          k uvedení kolekce (2020)  –          k rozšíření a zhodnocení jejího dosavadního přínosu (2021: https://www.ticbrno.cz/pro-media/kolekce-pripravbrno-se-rozsiruje-pomaha) a navazující PR článek Dárky z Brna ctí design a ekologii –          Příklady výstupů: o   Kolekce #PřipravBrno se rozšiřuje a pomáhá: brnotoday.cz o   Užitečné drobnosti pomáhají při péči o městskou zeleň: Právo o   V ekologické kolekci suvenýrů z Brna je víno, káva i síťovka na zeleninu: Brněnský deník o   Na zeleň přispějí suvenýrem: Blanenský deník Menší inzertní kampaň na Dárky z Brna, včetně této kolekce: –          např. Nové proměny bydlení (podzim 2021) Měsíčník KAM –          pravidelné zmínky v článcích propagujících Dárky z Brna, naposledy ½ strany přímo o kolekci v listopadovém čísle, nyní chystaný TIP přímo na kolekci do únorového čísla Newsletter TIC BRNO –          informace o nové a následně rozšířené kolekci Fotografie –          zajištění série image fotografií pro propagaci v outdoor i online kampani Sociální sítě –          placené posty a reklamy na sociálních sítích TIC BRNO využívající image fotografie a odkazující na e-shop www.darkyzbrna.cz – různé formáty

Rámcový rozpočet: Projekt nemá přímý rozpočet, je hrazen z provozních financí organizace TIC BRNO. Marketingová kampaň: 50 000 Kč (TIC BRNO a OŽP MMB dohromady).

Dosažené výsledky:Za fungování projektu od listopadu 2020 do ledna 2022, bylo formou sbírky z prodeje suvenýrů vybráno pro Veřejnou zeleň města Brna přes 83 000 Kč (ty jsou použity na záchranu stromů ve městě).

PŘÍLOHY A SOUBORY:

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1yreKSCjH2F1mh-qcClf-RLCsakLHu7BC

Odkazy:

https://priprav.brno.cz/obcan/,https://www.darkyzbrna.cz/

https://www.facebook.com/hashtag/pripravbrno

Nejnovější články z rubriky

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více