Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Projekt byl přihlášen do kategorie: Turistický produkt
Projekt: Gourmet Jižní Morava
Od: Centrála cestovního ruchu – jižní Morava z.s.p.o.
E-mail: lidmerova@ccrjm.cz
Tel: +420724227521
O projektu Gourmet Jižní Morava:
Popis projektu: Cílem projektu je objevit a představit světu to nejlepší z gastronomie jižní Moravy mimo město Brno, posílit značku podniku a přivést do něj nové návštěvníky. Projekt je realizován v koordinaci s TIC Brno, které každoročně vyhlašuje Gourmet Brno.
Průvodce reprezentuje to nejlepší z jižní Moravy, proto jednotlivé podniky nominují přímo lidé z kraje, kteří mají přehled. Ale hodnotí nezávislí specialisté, kteří nejsou rezidenty v kraji, porota vybraných profesionálů a odborníků.
Výsledkem je přehledný gastro průvodce v tištěné verzi a na webovém portálu v mutacích CZ, ENG a DE. Tištěný průvodce je zdarma a je distribuován nejen do samotných podniků, ale také na infocentra v kraji a na zahraniční zastoupení CzT.
Podniky současně získávají od CCR JM celoroční promo:
– prezentace podniku na webu Gourmet Jižní Morava
– prezentace podniku v propagačních materiálech Centrály cestovního ruchu – jižní Moravy, v tipech na výlety v online i offline prostředí
– profil podniku v tištěné brožuře Gourmet Jižní Morava v češtině, angličtině a němčině. Ta je distribuována v ČR i v zahraničí prostřednictvím infocenter, turistických cílů a ubytovacích zařízení
– promo ve veřejnoprávních médiích formou článků, doporučení a odkazů, které podnik propagují · celoroční kampaň na Facebooku a Instagramu Jižní Moravy, podporu influencerů a profesionální fotografie k vlastnímu užití Vyhlášení výsledků daného ročníku pak pořádá CCRJM ve spolupráci s TIC Brno, slavnostního večera se účastní všechny podniky zahrnuté v průvodci a na slavnostní vyhlášení se prezentují malou ochutnávkou.
Interaktivní mapa na https://bit.ly/gastro-okenka vznikla během nouzového stavu a přehledně prezentovala okénkový prodej. Podniky z projektu Gourmet jsme výrazněji označili.
Cíl projektu: Propojovat turistický ruch na jižní Moravě s poptávkou kvalitní gastronomie a podpořit podniky, které do průvodce postoupí.
Použité nástroje: Marketingový mix – advertising, public relations a info marketing /propojení s výletními cíli/, plus tvorba obsahu /content marketing/
Rámcový rozpočet: 500 000Kč, základní obsluha projektu
Dosažené výsledky:Brožura, webová stránka, interaktivní mapa, komunita na IG
SOUBORY A PŘÍLOHY:
https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1GOdd0mW0htxFlROty_10ebx658tbi8up
Odkazy:
https://www.gourmetjiznimorava.cz/
https://www.instagram.com/tastymoravia/,
promo také na https://www.facebook.com/TheSouthMoravia/
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.