Gourmet Jižní Morava

Projekt byl přihlášen do kategorie: Turistický produkt

Projekt: Gourmet Jižní Morava

Od: Centrála cestovního ruchu – jižní Morava z.s.p.o.

E-mail: lidmerova@ccrjm.cz

Tel: +420724227521

O projektu Gourmet Jižní Morava:

Popis projektu: Cílem projektu je objevit a představit světu to nejlepší z gastronomie jižní Moravy mimo město Brno, posílit značku podniku a přivést do něj nové návštěvníky. Projekt je realizován v koordinaci s TIC Brno, které každoročně vyhlašuje Gourmet Brno.

Průvodce reprezentuje to nejlepší z jižní Moravy, proto jednotlivé podniky nominují přímo lidé z kraje, kteří mají přehled. Ale hodnotí nezávislí specialisté, kteří nejsou rezidenty v kraji, porota vybraných profesionálů a odborníků.

Výsledkem je přehledný gastro průvodce v tištěné verzi a na webovém portálu v mutacích CZ, ENG a DE. Tištěný průvodce je zdarma a je distribuován nejen do samotných podniků, ale také na infocentra v kraji a na zahraniční zastoupení CzT.

Podniky současně získávají od CCR JM celoroční promo:

– prezentace podniku na webu Gourmet Jižní Morava

– prezentace podniku v propagačních materiálech Centrály cestovního ruchu – jižní Moravy, v tipech na výlety v online i offline prostředí

– profil podniku v tištěné brožuře Gourmet Jižní Morava v češtině, angličtině a němčině. Ta je distribuována v ČR i v zahraničí prostřednictvím infocenter, turistických cílů a ubytovacích zařízení

– promo ve veřejnoprávních médiích formou článků, doporučení a odkazů, které podnik propagují · celoroční kampaň na Facebooku a Instagramu Jižní Moravy, podporu influencerů a profesionální fotografie k vlastnímu užití Vyhlášení výsledků daného ročníku pak pořádá CCRJM ve spolupráci s TIC Brno, slavnostního večera se účastní všechny podniky zahrnuté v průvodci a na slavnostní vyhlášení se prezentují malou ochutnávkou.

Interaktivní mapa na https://bit.ly/gastro-okenka vznikla během nouzového stavu a přehledně prezentovala okénkový prodej. Podniky z projektu Gourmet jsme výrazněji označili.

Cíl projektu: Propojovat turistický ruch na jižní Moravě s poptávkou kvalitní gastronomie a podpořit podniky, které do průvodce postoupí.

Použité nástroje: Marketingový mix – advertising, public relations a info marketing /propojení s výletními cíli/, plus tvorba obsahu /content marketing/

Rámcový rozpočet: 500 000Kč, základní obsluha projektu

Dosažené výsledky:Brožura, webová stránka, interaktivní mapa, komunita na IG

SOUBORY A PŘÍLOHY:

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1GOdd0mW0htxFlROty_10ebx658tbi8up

Odkazy:

https://www.gourmetjiznimorava.cz/

https://www.instagram.com/tastymoravia/,

promo také na https://www.facebook.com/TheSouthMoravia/

Nejnovější články z rubriky

Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více
Foto: TO Pardubicko

Na Pardubicku jednali o výběru poplatků z pobytu i moderních technologiích

V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.

Číst více