Popis projektu: Kampaň Dovolená v Karlovarském kraji byla navržena s cílem představit top 8 atraktivit Karlovarského kraje a přilákat tak tuzemské návštěvníky ke strávení letní dovolené v K. kraji. Kampaň probíhala od května do srpna v online prostředí a tištěných médiích a v červnu a červenci na venkovních reklamních poutačích (billboardy a bigboardy, citylighty, Metro, tramvaje, autobusy, vlaky a vlakové nádraží) v Praze, Plzni, Ústí nad Labem, Českých Budějovicích, Brně, Ostravě a Středočeském kraji. Bylo vydáno 315 tis. kusů vkládané přílohy do deníků a magazínů v ČR a deníku v Sasku. Kampaň byla podpořena také v online prostředí jak bannery, tak posty na sociálních sítích.
Cíl projektu: Prezentovat 8 klíčových témat cestovního ruchu Karlovarského kraje pro tuzemské návštěvníky a motivovat je k letní dovolené v K. kraji.
Použité nástroje: Online (PPC, Social Media, Display Ads, Retargeting), inzerce, PR a suplementy v tištěných médiích, OOH kampaň.
Rámcový rozpočet: 3 893 092 Kč
Dosažené výsledky:Venkovní kampaň: Reach na celou populaci vyšel 33% ( 3.198.731 unikátních zásahů). Kampaně, u kterých vychází reach na celou populaci už mezi 25% – 30%, jsou považovány za velmi úspěšné kampaně. Frekvence vychází u celé populace 10,1 v cílové skupině 13,7. Za dobré se považuje, pokud frekvence vychází nad 3. Na webu a bloku jsme zaznamenali přes 304 tisíc prokliků. V rámci inzerce bylo do deníků a časopisů vloženo 315 tisíc kusů vkládané přílohy. Dle agentury CzT (Tourdata) došlo ke meziročnímu nárůstu návštěvníků K. kraje v rámci DCR o 25,82 %.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.