Dejte Plzeň

Projekt: Dejte Plzeň

Od: Plzeň-TURISMUS, p. o.

E-mail: vomelova@plzen.eu

Tel: 607280064

O projektu Dejte Plzeň:

Popis projektu: Zastřešující destinační kampaň pro domácí cestovní ruch „Dejte Plzeň. Doma už jste byli dost“ pod značkou Visit Plzeň připravila organizace destinačního managementu Plzeň-TURISMUS, p. o. ve spolupráci s dalšími partnery (Plzeňský Prazdroj, DinoPark, ZOO Plzeň, Techmania a DEPO2015) v destinaci.  Hlavním cílem imagové kampaně bylo nalákat k pobytu v Plzni či výletu do Plzně domácí návštěvníky, a to zejména cílové skupiny rodiny s dětmi a tzv. požitkáři, zaměření na gastro a kulturu. Grafika: Studio BREISKY, Kreativa: Studio BREISKY, Produkce: She&Co a Plzeň-TURISMUS, p. o.

Cíl projektu: Přilákat návštěvníky a turisty a zároveň být vidět. Vzhledem k předpokládané vysoké konkurenci na domácím trhu bylo třeba najít silné komunikační téma a výrazný emotivní claim zastřešující veškerou komunikaci. Kampaň „Dejte Plzeň. Doma už jste byli dost“ odrážela všudypřítomnou pandemii, která turismus zásadním způsobem ovlivnila.

Použité nástroje: OOH – billboardy, plakáty v metru, print (magazíny o cestování, přílohy o cestování celostátních deníků), radio, rozhlas, TV (TV Seznam, TV Praha), online (PPC, FB, IG)

Rámcový rozpočet: 2 260 000

Dosažené výsledky:Výchozí situace: Plzeň není pobytová destinace a větší část návštěvníků a turistů přijíždí ze zahraničí. Cílem kampaně proto v době pandemické bylo zaměřit se na tuzemské návštěvníky, nalákat je k opakované návštěvě a v ideálním případě i k přenocování. Cílem kampaně také bylo podpořit partnery v hotelnictví a gastronomii, kteří přišli nejen o zahraniční návštěvníky, ale také návštěvníky z byznys turismu. V letních měsících roku 2021 v Plzni přenocovalo o 10,5 % více turistů než v roce 2020 a téměř 69 % byli Češi, kteří v Plzni v průměru strávili 1, 9 noci. Na letní kampaň „Dejte Plzeň. Doma už jste byli dost“, její hlavní ideu i kreativní zpracování navíc byly pozitivní ohlasy i z řad partnerů, a to i těch ze soukromého sektoru.

SOUBORY A PŘÍLOHY:

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/15rPxqyLoGMuj3I4yKbZ8U6ZMScULwGyB

Odkazy:

http://www.visitplzen.eu

https://www.facebook.com/visitplzen.eu

https://www.instagram.com/visitplzen/

Nejnovější články z rubriky

Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více
Foto: TO Pardubicko

Na Pardubicku jednali o výběru poplatků z pobytu i moderních technologiích

V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.

Číst více