Cestovatelský deník

Projekt: Cestovatelský deník

Od: Vysočina Tourism, p. o.

E-mail: martina.strnadova@vysocinatourism.cz

Tel: 724063930

O projektu Cestovatelský deník:

Popis projektu: Turistický produkt Cestovatelský deník byl vytvořen jako součást kampaně Vysočina dětem 2021. Má svůj vlastní web https://www.vysocinadetem.cz/soutez/.

Cestovatelský deník hravou formou vede rodiny s dětmi k objevování Vysočiny. Nabízí 32 výletů, k nimž se váže 32 soutěžních úkolů. Šest míst doplňují Skryté příběhy na Vysočině – Mahlerova duše, Kafka na prázdninách, Vlčí jáma, Santiniho hvězda, Němcova šifra, Zelená příšera.

Pro splnění úkolu je třeba dané místo navštívit, ale někdy stačí jen vyřešení rébusu v deníku. Výsledkem je vždy jedno písmeno. Už s prvním písmenem je možné zařadit se do hry. Čím víc písmen soutěžící vyluští správně, tím hodnotnější ceny může získat. Nezáleží na pořadí úkolů. Písmena totiž netvoří žádné smysluplné slovo, jen soutěžní kód. Zadávat písmena lze postupně po registraci na webu soutěže https://www.vysocinadetem.cz/soutez/

Například výlet na hrad Roštejn s multimediální expozicí o lese, myslivosti a přírodě nabízí zajímavost o lakomém sedláku Gregorovi, který zradil své sousedy, aby se zachránil před švédskými vojsky dobývajícími hrad. Lidé ho pak z pomsty přikovali na bránu a jeho duch dodnes bloudí hradem. Soutěžním úkolem pro děti je namalovat erb hradních pánů, zjistit, kolik boků má hradní věž apod. Další výlet do Telče, na zámek a do podzemí, do lanového centra a na singletracky nabízí mobilní hru – skrytý příběh Vlčí jáma.

Hlavní cenou v soutěži jsou víkendové pobyty pro rodiny s dětmi na Vysočině a dále deskové turistické hry, dětská trička a hrnky v barvách Vysočiny. Soutěž s Cestovatelským deníkem začala 18. května a 13. prosince bylo slosování výherců za rok 2021. Soutěž pokračuje i v roce 2022.

Zapojeni jsou partneři Vysočina Tourism v cestovním ruchu – TIC a podnikatelé v cestovním ruchu: KyTICe – Kulturní zařízení Světlá nad Sázavou, TIC Přibyslav, Hotel Kaskáda Ledeč nad Sázavou, Knihovna a IC Chotěboř, Muzeum Polná, TIC Třešť, IC Polná město, TIC Telč, TIC Jihlava, TIC Humpolec, IC Pacov, Zámek Kamenice nad Lipou, TIC Pelhřimov, Jindřichohradecké místní dráhy, Řeznické muzeum Jana Pavlíčka, z. s., Náměšť nad Oslavou, IC Náměšť nad Oslavou, Hotel Valeč, Ekotechnické centrum Alternátor, Muzeum Hrotovicka, SPORT-V-HOTEL Hrotovice, Muzeum Vysočiny Třebíč, TIC Jemnice, Zámek Žďár nad Sázavou, TIC Žďár nad Sázavou, TIC Nové Město na Moravě, Hotel Líšeňský dvůr Sněžné, TIC Bystřice nad Pernštejnem, Hotel Jelínkova vila Velké Meziříčí, TIC Velké Meziříčí.

Vysočina Tourism partnerům prodává Cestovatelský deník za pořizovací cenu 35,40 Kč, a partneři jej dále prodávají za konečnou cenu 49 Kč.

Cíl projektu: Cílem turistického produktu Cestovatelský deník je představení Vysočiny jako ideálního místa k návštěvě pro rodiny s dětmi. Zábavnou formou nabízí 32 dětských výletů na turistické cíle na Vysočině a k tomu spoustu zajímavostí s nimi spojených. Tajuplné příběhy, které se vážou k jednotlivým cílům, mají vzbudit zvědavost a podpořit zájem rodin s dětmi dané místo navštívit a lépe poznat.

Použité nástroje: On-line marketing – web, sociální sítě –               na webu soutěže https://www.vysocinadetem.cz/soutez/ –            na turistickém portále www.vysocina.eu –               na sociálních sítích IG @vysocinaregion a FB @vysocinaregion Dovolená na Vysočině –               influencerka Lucie The Hubs na blogu http://www.thehubs.cz a IG profilu Lucie The Hubs  Off-line marketing –        na 10 kontaktních akcích Léto s Igráčkem na dětských turistických místech –            prostřednictvím partnerů v cestovním ruchu, TIC

Rámcový rozpočet: Celkem vč. DPH – 271.100 Kč Cestovatelský deník – 177.100 Kč  Skryté příběhy v Cestovatelském deníku – 77.500 Kč (cena je celkem za výrobu Cestovatelských deníků a webovou stránku soutěže https://www.vysocinadetem.cz/soutez/) Influencerka Lucie The Hubs – 14.000 Kč Propagace na FB + IG – 2.500 Kč

Dosažené výsledky:4 628 ks Cestovatelských deníků z celkového nákladu 5 000 prodáno přes e-shop Vysočina Tourism, přes partnery v cestovním ruchu a rozdáno v soutěžích, na dětských akcích Vysočinou s Igráčkem a Léto s Igráčkem. Produkt Cestovatelský deník Vysočina Tourism prodává partnerům (turistickým informačním centrům a podnikatelům v cestovním ruchu) za pořizovací cenu 35,40 Kč a ti jej dále prodávají za konečnou cenu 49 Kč. Takto bylo objednáno 1 067 kusů Cestovatelského deníku. Do soutěže se zapojilo 60 hráčů.

SOUBORY A PŘÍLOHY:

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1Tb4RX7ixsiAU3zoUc_xzeOHfBq_O4vrn

Odkazy:

https://www.vysocinadetem.cz/soutez/

https://www.facebook.com/vysocinaregion

https://www.instagram.com/vysocinaregion/

Nejnovější články z rubriky

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více