Popis projektu: Produkt vznikl s cílem podpory specifické lokální gastro produkce a její propojení do oblasti cestovního ruchu. V rámci nového produktu bylo realizováno 12 videí z lokálních pivovarů, která byla umístěna na nové webové prezentaci www.cestazapivem.cz a doplněna o zajímavé tipy na výlety v okolí pivovarů. Projekt byl podporován samostatnou online i offline reklamou, vytvořenByly založeny profily na sociálních sítích, s jejich zapojením a dalším rozvojem produktu je počítáno v rámci kampaní v roce 2022.
Cíl projektu: Cílem je podpora specifické lokální gastro produkce a přilákání nového segmentu cestovního ruchu do Karlovarského kraje.
Použité nástroje: Online (PPC, Social Media, Display Ads, Retargeting), inzerce v tištěných médiích. Propagační leták Cesta za pivem.
Rámcový rozpočet: 199 400
Dosažené výsledky:Více než 1 milion impresí a téměř 7 500 prokliků na webové stránky, průměrná doba na webu činila téměř 2 a půl minuty. Na sociálních sítích byla reklama doručena celkem 520 000 uživatelům.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.