Brno INdustrial

Projekt byl přihlášen do kategorie: Turistický produkt

Projekt: Brno INdustrial

Od: TIC BRNO, p.o. <Kateřina Žížková>

E-mail: zizkova@ticbrno.cz

Tel: 542 427 143

O projektu Brno INdustrial:

Popis projektu: Město Brno je ve své moderní historii zásadním způsobem formováno průmysly, které se rozvíjí na jeho území. Brno stálo téměř tři století v čele světového textilního průmyslu. Tento průmyslový rozvoj zásadním způsobem podpořil rozkvět města a přispěl ke zrodu evropské kulturní metropole s unikátní architekturou. Přelomové události 20. století pozici města i jeho tvář významně poznamenaly, ale Brno si nadále uchovává významnou pozici centra moderních, zejména kreativních průmyslových odvětví. Tento fenomén jsme se rozhodli připomenout díky projektu Brno INdustrial a připravit tak specifický produkt cestovního ruchu. Jeho součástí jsou: komentované prohlídky industriálních lokalit (jak historických tak moderních), přednášky v zajímavých místech, vyhlídkové jízdy minibusem, speciální kolekce suvenýrů, tiskovina, naučná stezka.

Cíl projektu: Cílem je nabídnout specifický produkt cestovního ruchu, zaměřený nejen na klasické památky, tradiční prohlídky města a turistické cíle. Je určený všem, kteří chtějí město poznat z jiné perspektivy a v jiných souvislostech.

Použité nástroje: Offline kampaň: Venkovní výlepové plochy TIC – plakáty A1, atyp, CLV ve středu města Brna. Součástí offline kampaně byly rovněž i noviny Brno INdustrial, které byly distribuovány na informačních centrech, v kavárnách a v distribuční síti TIC BRNO po celém městě i v rámci infocenter Jihomoravského kraje. Součástí marketingové kampaně byly i inzerce v časopisech: KAM, Šalina, Metro XXL a PR články. Online kampaň:  propagace na sociálních sítích, kde jsme vytvořili speciální profil Brno INdustrial: https://www.facebook.com/brnoindustrial, ten sleduje 1176 lidí a projekt propagujeme i v rámci FB profilu TIC BRNO a GoToBrno. Projekt jsme zviditelnili i v rámci webových stránek www.brnoindustrial.cz , kde za rok 2021 evidujeme návštěvnost 3447 lidí na úvodní stránce, 3096 lidí v sekci komentovaných prohlídek, 747 lidí v sekci přednášky a 1579 v sekci stezky. V rámci projektu jsme natočili několik upoutávkových videí k jednotlivým trasám a přednáškám, které sdílíme na sociálních sítích a na webu.

Rámcový rozpočet: 300 000Kč

Dosažené výsledky:: na výsledcích návštěvnosti se bohužel projevila pandemie Covid-19 a také následná opatření vlády (prokazování bezinfekčnosti, nutnost nosit respirátory ve vnitřních prostorách atd. Prohlídky:  429 osob Jízdy:  298 osob Přednášky: 65 osob Fb stránka: 1,2 tisíc to se mi líbí Instagram: 531 sledujících Web: návštěvnost 3447 lidí na úvodní stránce, 3096 lidí v sekci komentovaných prohlídek, 747 lidí v sekci přednášky a 1579 v sekci stezky

SOUBORY A PŘÍLOHY:

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1uLvDmA8Ajvia13P1BnkoahnTfrwtUB0r

Odkazy:

http://www.brnoindustrial.cz

https://www.facebook.com/brnoindustrial

Nejnovější články z rubriky

Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více
Foto: TO Pardubicko

Na Pardubicku jednali o výběru poplatků z pobytu i moderních technologiích

V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.

Číst více