Popis projektu: Město Brno je ve své moderní historii zásadním způsobem formováno průmysly, které se rozvíjí na jeho území. Brno stálo téměř tři století v čele světového textilního průmyslu. Tento průmyslový rozvoj zásadním způsobem podpořil rozkvět města a přispěl ke zrodu evropské kulturní metropole s unikátní architekturou. Přelomové události 20. století pozici města i jeho tvář významně poznamenaly, ale Brno si nadále uchovává významnou pozici centra moderních, zejména kreativních průmyslových odvětví. Tento fenomén jsme se rozhodli připomenout díky projektu Brno INdustrial a připravit tak specifický produkt cestovního ruchu. Jeho součástí jsou: komentované prohlídky industriálních lokalit (jak historických tak moderních), přednášky v zajímavých místech, vyhlídkové jízdy minibusem, speciální kolekce suvenýrů, tiskovina, naučná stezka.
Cíl projektu: Cílem je nabídnout specifický produkt cestovního ruchu, zaměřený nejen na klasické památky, tradiční prohlídky města a turistické cíle. Je určený všem, kteří chtějí město poznat z jiné perspektivy a v jiných souvislostech.
Použité nástroje: Offline kampaň: Venkovní výlepové plochy TIC – plakáty A1, atyp, CLV ve středu města Brna. Součástí offline kampaně byly rovněž i noviny Brno INdustrial, které byly distribuovány na informačních centrech, v kavárnách a v distribuční síti TIC BRNO po celém městě i v rámci infocenter Jihomoravského kraje. Součástí marketingové kampaně byly i inzerce v časopisech: KAM, Šalina, Metro XXL a PR články. Online kampaň: propagace na sociálních sítích, kde jsme vytvořili speciální profil Brno INdustrial: https://www.facebook.com/brnoindustrial, ten sleduje 1176 lidí a projekt propagujeme i v rámci FB profilu TIC BRNO a GoToBrno. Projekt jsme zviditelnili i v rámci webových stránek www.brnoindustrial.cz , kde za rok 2021 evidujeme návštěvnost 3447 lidí na úvodní stránce, 3096 lidí v sekci komentovaných prohlídek, 747 lidí v sekci přednášky a 1579 v sekci stezky. V rámci projektu jsme natočili několik upoutávkových videí k jednotlivým trasám a přednáškám, které sdílíme na sociálních sítích a na webu.
Rámcový rozpočet: 300 000Kč
Dosažené výsledky:: na výsledcích návštěvnosti se bohužel projevila pandemie Covid-19 a také následná opatření vlády (prokazování bezinfekčnosti, nutnost nosit respirátory ve vnitřních prostorách atd. Prohlídky: 429 osob Jízdy: 298 osob Přednášky: 65 osob Fb stránka: 1,2 tisíc to se mi líbí Instagram: 531 sledujících Web: návštěvnost 3447 lidí na úvodní stránce, 3096 lidí v sekci komentovaných prohlídek, 747 lidí v sekci přednášky a 1579 v sekci stezky
Nejnovější články z rubriky Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249
Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...