O projektu 1. ONLINE FAM TRIP aneb virtuální tour po Jižní Moravě (17.2.2021):
Popis projektu: Historicky první fam trip v České republice převeden do online prostředí uspořádaný pro podporu subjektů v jihomoravském kraji již během první vlny pandemie covidu.
Během tří hodin živého online vysílání jsme představili ve 3 různých blocích venues v Jihomoravském kraji, koncept bleisure, trendy v MICE turistice, případové studie subjektů, kteří se s nastalou covidovou situací vypořádali na jedničku, nebo například inovativní přístupy v turismu. Nechyběla například ani zajímavá science show.
Přestávky mezi jednotlivými bloky jsme využili k injektáži a reklamním spotům zaměřeným na turismus na Jižní Moravě a v ČR.
Pomocí soutěží o hodnotné ceny (zejména pobyty) v každém bloku jsme motivovali účastníky tripu, jak k aktivní spolupráci s námi, tak k tomu, aby zůstali u svých monitorů. Soutěžní otázky nám také předaly dobrou zpětnou vazbu na naši práci a na potřeby našich partnerů do budoucna.
Vyvrcholením celého online fam tripu byla závěrečná online vinná degustace pod taktovou uskupení Tři Vinaři. A ptáte se, jak tato online degustace probíhala? Předem jsem všem přihlášeným účastníkům zaslala vzorek vína (=láhev) až k nim domů. Během online tripu dostávali informace, kdy které víno chladit nebo naopak kdy jej vytáhnout a nechat dýchat.
Po této teoretické části následovala část networkingová, kdy se na předem sjednaných 1-2-1 schůzkách mohli vystavovatelé potkat s nákupčími, blíže se poznat a také učinit konkrétní nabídky a uzavřít byznys.
Díky účasti cestovních a eventových agentur ze Slovenska měl event i mezinárodní rozsah. Dosah sahal daleko za hranice České republiky, kde se k události připojovali i zahraniční zastoupení CzechTourism a sbíraly tak novinky a podklady pro svůj trh.
S obrovskou radostí a úlevou jsme dostávali nespočet pozitivní zpětné vazby, jak na samotnou organizaci tripu, jeho provedení, tak i informační hodnotu. O našem FAM tripu se mluvilo také v médiích, např. v rádiích – Český rozhlas Plus, Český rozhlas – Radiožurnál, napsali o nás v COT, Všudybyl či CzechTravelpress.
Záznam je stále k dispozici na YouTube, kde má video přes 900 zhlédnutí.
Moc děkujeme za podporu AV Media, CzechTourism, všem prezentovaným subjektům, kteří se s touto velkou výzvou skvěle poprali, Třem Vinařům a našim zřizovatelům!
Cíl projektu: Podpora jihomoravských subjektů v cestovním ruchu a v medical tourism
Použité nástroje: Web Eventtia, emailing, networking, prezentace subjektů formou videí či živých vstupů a fotek, reklama na LinkedIN, injektáž, nekomerční reklamní spoty během eventu,
Rámcový rozpočet: 200 000 Kč + lidská síla
Dosažené výsledky:Velká marketingová pomoc pro Jihomoravský kraj – pro jednotlivé subjekty v MICE i leisure turistice, stejně jako pro subjekty působící v odvětví medical tourism. Udržování povědomí o možnostech cestovního ruchu v JMK i během pandemie, poselství o tom, že náš region se se situaci popral, přizpůsobil se a je připraven turisty přivítat. Na následujících schůzkách bylo dosaženo okamžité konverze nejen formou propojení subjektů, konkrétních poptávek, ale i návazných kontraktů.
Nejnovější články z rubriky Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249
Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 249
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/celyoturismu.cz/wp-content/themes/komora/single-projekty.php on line 252
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...