Popis projektu: Produkt byl realizován na podporu lázeňství v Karlovarském kraji, jako jedné z nejvíce zasažených oblastí v rámci pandemie covid-19. Byla připravena nová webová stránka www.laznezdravi.cz s krátkými videospoty s rozhovory s lázeňskými lékaři, nabídkou konkrétních balíčků zaměřených na postcovidovou léčbu a na posílení imunity + návod „jak do lázní“. Kampaň byla podporována samostatnou online i offline reklamou. Krátké videospoty zajímavou formou seznamují uživatele s výhodami konkrétních lázeňských pobytů, vyzdvihují specifika jedinečných přírodních zdrojů a unikátnosti léčby v jednotlivých místech. Webová stránka je také v dalších mutacích, na které cílíme DE, RU, EN.
Cíl projektu: Propagovat nabídku post covidové a preventivní léčby v lázních Karlovarského kraje.
Použité nástroje: Webová stránka, online reklama (PPC, Social Media, Display Ads, Retargeting), inzerce a PR v tištěných médiích, spolupráce s CzechTourism,
Rámcový rozpočet: 300 000 Kč
Dosažené výsledky:V rámci kampaně se podařilo doručit přes 6,6 miliony impresí a 22 682 prokliků.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.