Netradiční ročník Velké ceny cestovního ruchu spěje do finále

Už jen pouhé tři dny zbývají do uzávěrky přihlášek do 14. ročníku soutěže Velká cena cestovního ruchu. Podle organizátorů z COT group se ukazuje, že letošní ročník se bude v mnoha ohledech lišit od předchozích.  

„S kolegy jsme na konci léta vedli poměrně dlouhou debatu o tom, zda má za současné situace letošní ročník Velké ceny cestovního ruchu vůbec organizovat. Dnes můžu říct, že jsem ráda, že odvaha zvítězila,“ uvádí jednatelka komunikační agentury COT group Eva Frindtová. Přihlášky do soutěže podle jejích slov ilustrují současné dění v cestovním ruchu v České republice. „Absolutně nejvíc přihlášených projektů máme v nové kategorii Restart v cestovním ruchu. Což svědčí o tom, že lidí z cestovního ruchu se nevzdávají. Naopak třeba v kategorii Nejlepší jednotná kampaň z pochopitelných důvodů sledujeme poměrně výrazný meziroční propad počtu přihlášek,“ vysvětluje Frindtová. 

Zkušenosti napovídají, že řada z nás ráda nechává věci na poslední chvíli a může se tak zdát, že nadcházející víkend ještě „zamíchá kartami“. Uzávěrka přihlášek je v pondělí 30. listopadu o půlnoci. I vy tak ještě máte tři dny na přihlášení svých projektů – učinit tak můžete na www.icot.cz/vccr, kde najdete i detailní pravidla soutěže. 

Dodejme, že v letošním roce se organizátoři rozhodli vypsat následujících pět kategorií:

Nejlepší jednotná kampaň,

Nejlepší turistický produkt,

Nejlepší e-projekt (web, mobilní aplikace, technologie…),

Restart v cestovním ruchu (v souvislosti s koronavirovou pandemií)

Start up roku v segmentu cestovního ruchu.

 Projekty přihlášené do těchto kategorií bude stejně jako v předchozích letech hodnotit porota složená z odborníků na marketing, komunikaci, grafiku či destinační management, představitelů akademické obce i zástupců pořádající společnosti. V reakci na nestandardní tržní situaci se organizátoři letos rozhodli nevypsat tradiční kategorii Cestovní kancelář roku – hodnocení cestovních kanceláří by podle Evy Frindtové nebylo z hlediska veřejnosti zcela objektivní. „Slibuji, že tuto oblíbenou kategorii do soutěže vrátíme, jakmile se situace v outgoingu stabilizuje,“ dodává jednatelka COT group. 

S ohledem na protiepidemická opatření je už dnes jisté, že bude muset být porušena i další tradice: k vyhlášení vítězů 14. ročníku nedojde během zahajovacího ceremoniálu veletrhů GO a REGIONTOUR, neboť tyto eventy musely být přesunuty na náhradní termín na začátek listopadu 2021. O místě a čase slavnostního vyhlašování výsledků Velké ceny cestovního ruchu se aktuálně intenzivně jedná, sledujte proto portál iCOT.cz nebo facebookový profil COT – Celý o turismu, kde se již brzy dozvíte veškeré detaily. 

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: m-ARK

Muzeum historických kočárů v novém kabátě

V Čechách pod Kosířem v Olomouckém kraji bylo slavnostně otevřeno dlouho budované Muzeum kočárů.

Číst více
Foto: COT, logo: Beskydhost

VCCR 2020/2021, Nejlepší turistický produkt, 3. místo: Po medvědích tlapkách

Autor COT Všechny moje články

Číst více
Foto: Svazek obcí Mikroregionu Mohelnicko

VCCR 2020/2021, Nejlepší turistický produkt, 2. místo: Cyklotrasa Ochutnej Moravu na kole

Autor COT Všechny moje články

Číst více