×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Mamaison Residence Downtown Prague stříbrný

Čtyřhvězdičkový hotel Mamaison Residence Downtown Prague získal druhé místo v kategorii hotelů v 22. ročníku prestižní soutěže Best of Realty. Hotel v samém srdci Prahy patří do portfolia CPI Hotels, největší hotelové skupiny v České republice.

zobrazovaný popis

„Krásné druhé místo nás velmi těší! Máme radost, že porota ocenila po zdařile provedené rekonstrukci zejména nové funkční uspořádání uvnitř budovy, inovativní design a vytvoření tichého a klidného zázemí v centru Prahy pro hotelové hosty,“ řekl Jiří Máca, projektový manažer CPIPG, který rekonstrukci vedl.

Kromě minimalistického designu v přírodních tónech navíc společnost při znovuotevření hotelu dbala i na ekologickou stránku. „V hotelu jsou například používány bezobalové čisticí prostředky či úspornější LED svítidla. Papírové tiskoviny, ubrousky i toaletní papír jsou z recyklovatelného materiálu, vstupní karty jsou místo plastu ze dřeva,“ vysvětlila ředitelka hotelu Mamaison Residence Downtown Prague Martina Černá a dodala: „Přechod na ekologický provoz je momentálně jednou z hlavních priorit pro všechny hotely z našeho portfolia.“

Mamaison Residence Downtown Prague má kromě 86 pokojů k dispozici i 87 plně vybavených apartmánů, které poskytují komfortní ubytování i jedinečné zázemí pro hotelové hosty.

Soutěž Best of Realty – Nejlepší z realit vznikla v roce 1999 a od svého založení mapuje a oceňuje nemovitosti na území České republiky, které byly nově vybudovány či prošly zásadní rekonstrukcí. V soutěži Best of Realty – Nejlepší z realit jsou oceňovány projekty, které významným způsobem reprezentují úspěchy a schopnosti architektů, stavitelů, projektantů, developerů a v neposlední řadě i realitních agentů při jejich prodeji či pronájmu.

Foto: CPI Hotels

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Petr1888 / Wikimedia Commons (CC BY-SA 3.0)

Úspěšná misie poličského muzea – příklad hodný následování

Dlouhodobým cílem Městského muzea a galerie Polička je přibližovat dětem z mateřských školek, žákům i studentům témata z historie, národopisu či umění.  V době „covidové“, kdy bylo pro školy i školky náročnější vydat se do muzea, obrátili gard. Místo zvaní...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Vysočina West: Pelhřimovsko má nově destinační společnost

Turistickou nabídku Pelhřimovska začíná propagovat nová organizace destinačního managementu Vysočina West. Ve spolku mají zastoupení čtyři největší města regionu i podnikatelé v cestovním ruchu. Novinářům to řekl předseda představenstva Martin Ecler, který je zároveň ředitelem městské organizace...

Číst více
Foto: CCRJM

Jižní Morava díky influencerům oslovila půl milionu lidí

Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava vsadila v loňském roce na spolupráci s cestovatelským portálem Worldee. V rámci kampaně „Nestůj, cestuj“ pozvala na jih Moravy trojici influencerů a nabídla jim prezentaci zaměřenou na příběhy lidí, kteří tvoří jedinečnost tohoto...

Číst více