Kitzbühel učí, že originální služba je zároveň reklama

Foto: KitzSki / Werlberger Lyžařské středisko Kitzbühel přichystalo pro své návštěvníky řadu upomínkových „bonbonků“ Foto: KitzSki / Werlberger

Video prezentující lyžaře jako závodníka na svahu v Kitzbühelu bude stát jen odvahu, kterou se dotyčný následně rád pochlubí všude, kde může. Nápad, který se nedá „ukrást“, ale stojí za zamyšlení. V legendárním rakouském lyžařském středisku vymysleli pro své hosty i další upomínkové „bonbónky“.

Ty nejzajímavější byly představeny novinářům během nedávné tiskové konference v Praze. Prakticky pro kohokoliv jsou to oblíbené fotopointy na vyhlídkových platformách u horní stanice Steinbergkogel, horní stanice Hartkaser a vedle horní stanice sedačkové lanovky Brunn, odkud se otevírá úchvatný výhled na moře okolních horských vrcholů. Tato místa jsou velmi oblíbená pro pořízení fotografie jako upomínky na krásný den v lyžařské oblasti KitzSki. Všechny fotografie pořízené na fotopointech jsou přístupné po zadání čísla Keycard na skiline.cc. Tato služba je samozřejmě už v ceně karty.

Pro nejzdatnější lyžaře je nachystáno pořízení originální fotografie na sjezdovce Streif. Ta vděčí za svou proslulost těm prvkům trati, které závodníky přivádí na hranici jejich fyzických i psychických možností. Tep se zrychlí už jen při pohledu ze startovní budky, která září v novém lesku. Kdo se odváží postavit na start legendárního Streifu, bude jeho odvaha odměněna fotkou na památku, kterou si může vytisknout ve fototiskárně u dolní stanice lanovky Hahnenkammbahn. Cena tisku je 5 eur za jeden snímek. Nepochybuji, že taková fotka obletí všechny přátele i sociální sítě. Jenže každý zase není až tak zdatný lyžař.

Foto: KitzSki / Werlberger Pro odborníky je návštěva Kitzbühelu školou marketingu i využití nových technologií Foto: KitzSki / Werlberger

Poněkud fyzicky dostupnější je Skimovie trasa na sjezdovce č. 16 Streiteck. Oč jde? Je to 280 metrů dlouhý úsek svahu pro obří slalom s výškovým rozdílem cca 60 metrů, kde lyžaře snímají dvě kamery. Po zdolání trasy má lyžař k dispozici video svého lyžařského výkonu. Opět po zadání čísla Keycard na skiline.cc. Rovněž tato služba je už v ceně karty. Pokud lyžař shledá, že jeho výkon nebyl až tak dobrý, může záznam použít jako podnět ke zlepšení. Je-li v Kitzbühelu na více dnů, může si to koneckonců zopakovat – a další pokus už jistě dopadne lépe. Když se spot líbí, určitě obletí celý lyžařův svět. A nepochybuji o tom, že jsou kamery nastaveny tak, aby bylo zřejmé, kde lze něco takového zažít.

V našich podmínkách nemáme úplně vhodné lyžařské terény, kde by bylo reálné takové nápady kopírovat. Ale co takhle vzít je jako inspiraci? Propagační axiom, že nejlepší propagací je ta „od úst k ústům“, platí už léta a bude platit napořád, jen s tím rozdílem, že teď to letí po sítích. Navíc každá služba navíc (ta gratis dvojnásob) zvyšuje spokojenost klientů.

Jinak pokud jde o Kitzbühel, dobrá zpráva je, že ceny lanovek a vleků se pro nastávající zimní sezónu nezvyšují a cvičné vleky jsou zdarma.

Autor

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více