Když se ze značky stane srdeční záležitost

Již po sedmé přináší Centrum podpory marketingového vzdělání do Zlína ojedinělou Mezinárodní konferenci marketingu v turismu AdCamp 2016, která se zaměřuje především na destinační marketing, place branding a marketing služeb v turismu. Vydavatelství C.O.T. media bude znovu u toho – letos nově i v pozici spolupořadatele konference.

Zlínské kongresové centrum se tak 14. a 15. dubna 2016 promění na hluboce inspirativní místo plné tematického know-how a praktických případových studií propojených tématem „LOVE FOR BRAND“ aneb Když se z vaší značky stává srdeční záležitost.

I tento rok pro vás budou připraveny tři velké tematické bloky a to:

„Co vytváří značky srdci blízké?

„Jak se stát destinací snů“

„Jak využít kvalitu služeb k silnější a následně oblíbenější značce?“

Programem této dvoudenní marketingové události provede účastníky oceňovaný moderátor České televize Daniel Stach a vedle řady specialistů na marketing značek a destinací přijal pozvání i speciální host, známý šéfkuchař Zdeněk Pohlreich.

Neváhejte ani minutu a přihlaste se ještě dnes na www.adcamp.cz.

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více
Foto: TO Pardubicko

Na Pardubicku jednali o výběru poplatků z pobytu i moderních technologiích

V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.

Číst více