Karta hosta – nástroj pro destinační management

 Pojem karta hosta je v našich regionech čím dál tím více skloňovaným termínem, ale ne každý má jasnou představu, co může tento produkt zainteresovaným subjektům přinést a jaké výhody pak může přinést samotnému regionu. V zahraničí již delší dobu fungují zaběhnuté modely a podle dostupných statistik jsou velmi oblíbené a úspěšné.

Hlavním posláním karty hosta je prezentovat destinaci jako celek, nabídnout hostovi ucelenou nabídku služeb v regionu a motivovat ho k maximálnímu využití času stráveného v regio­nu formou slev a různých zajímavých benefitů. V současnosti existuje mnoho slevových systémů a karet, ale téměř všechny jsou zaměřeny na jednorázovou slevu, která platí vždy jen po prokázání se konkrétní slevovou kartou. Takováto řešení většinou slouží jen pro hromadné rozdávání slev, bez rozlišení klienta a bez možnosti motivovat jej k opětovným návštěvám a individuálnímu odměnění, jako například podle počtu strávených nocí v destinaci, podle počtu návštěv nebo možnosti omezit využití slev a benefitů jen po čas jeho pobytu v regionu.

alt_text

Druhou stranou mince je pak absence jakýchkoliv statistik. Hosté dostávají slevy a benefity, ale poskytovatelé těchto zvýhodněných služeb a provozovatelé karty nemají o využitelnosti hosta žádné statistické výstupy. Poté nemohou nabídku služeb lépe cílit a budovat si databázi přímých uživatelů služeb za účelem cíleného marketingu.

Ve společnosti Cardberg o těchto problémech dobře víme, a proto jsme vyvinuli informační řešení, která komplexně zastřešují provoz systému karty hosta. Naše řešení je velice flexibilní a založené jak na znalosti programování, tak především na dlouholetých zkušenostech z oblasti cestovního ruchu a fungování destinačních managementů. I díky tomu můžeme říci, že nám naši klienti velmi důvěřují, protože karta hosta je pro ně důležitým a strategickým nástrojem pro tvorbu destinačního managementu. S naším IT řešením se můžete setkat převážně na Slovensku, kde provozujeme tři nejznámější regionální karty v turisticky nejatraktivnějších regionech – Liptov Region Card, Tatry Card a Orava Card.

Text a foto: Cardberg, s. r. o.
e-mail: info@cardberg.com
 

www.cardberg.cz/karta-hosta

Nejnovější články z rubriky Slovensko

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

I za loňský rok hlásí Slovensko úbytek turistů

Cestovní ruch na Slovensku i loni negativně ovlivnily dopady nemoci covid-19. Služeb ubytovacích zařízení v zemi využilo méně turistů, meziroční tempo propadu počtu hostů bylo ale mírnější než o rok dříve. Vyplývá to z aktuálních údajů slovenského statistického úřadu.

Číst více
Foto: CPI Hotels

Bratislavský Mercure rozšířil portfolio CPI Hotels

Hotelová skupina CPI Hotels v tiskové zprávě informovala, že do svého portfolia připojila bývalý hotel Mercure Bratislava Centrum. Ten se v uplynulých dnech proměnil v Clarion Congress Hotel Bratislava.

Číst více