Karlovy Vary lákají turisty slevami na pobyty

Karlovy Vary spustily marketingovou kampaň na přilákání turistů. Kromě slev na pobyty a levnější vstupy na turistické cíle nabízí i programy pro děti a kulturní program. Marketingová kampaň představuje Karlovy Vary jako Město zážitků, informoval mluvčí karlovarského magistrátu Jan Kopál.

Karlovy Vary spustily marketingovou kampaň na přilákání turistů

Kampaň zaměřená především na české klienty využívá motiv moře, které si letos možná část českých turistů kvůli koronaviru odepře. Karlovy Vary tak podle kampaně nabízí moře výhledů, moře romantiky, moře zdraví, moře odpočinku, moře dobrodružství, zkrátka moře zážitků.

„Pro návštěvníky město připravilo zajímavou skládačku výhod: Příspěvek na ubytování až do výše 5000 korun, extra výhodnou cenu za turistickou regionální kartu nabízející místní dopravu a služby zdarma nebo se slevou, celodenní aktivity pro děti nebo hlídání, a kulturní program na celé prázdniny,“ popsal Kopál.

Velké kulturní akce, především Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary, byly letos kvůli koronaviru zrušeny. Město je chce nahradit pravidelnými menšími akcemi, které mají doplnit nabídku pro návštěvníky. Zájmové programy pro děti příchozích turistů, kteří se tu ubytují, budou zdarma. V nabídce převažují sportovní aktivity, jež zajistí karlovarské sportovní kluby.

Karlovy Vary vyčlenily letos na obnovu cestovního ruchu a lázeňství 50 milionů korun. Město je na těchto oborech bytostně závislé a kvůli opatřením proti šíření koronaviru se právě ony prakticky zastavily.

Foto: Shutterstock.com

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více