Karlovy Vary lákají turisty slevami na pobyty

Karlovy Vary spustily marketingovou kampaň na přilákání turistů. Kromě slev na pobyty a levnější vstupy na turistické cíle nabízí i programy pro děti a kulturní program. Marketingová kampaň představuje Karlovy Vary jako Město zážitků, informoval mluvčí karlovarského magistrátu Jan Kopál.

Karlovy Vary spustily marketingovou kampaň na přilákání turistů

Kampaň zaměřená především na české klienty využívá motiv moře, které si letos možná část českých turistů kvůli koronaviru odepře. Karlovy Vary tak podle kampaně nabízí moře výhledů, moře romantiky, moře zdraví, moře odpočinku, moře dobrodružství, zkrátka moře zážitků.

„Pro návštěvníky město připravilo zajímavou skládačku výhod: Příspěvek na ubytování až do výše 5000 korun, extra výhodnou cenu za turistickou regionální kartu nabízející místní dopravu a služby zdarma nebo se slevou, celodenní aktivity pro děti nebo hlídání, a kulturní program na celé prázdniny,“ popsal Kopál.

Velké kulturní akce, především Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary, byly letos kvůli koronaviru zrušeny. Město je chce nahradit pravidelnými menšími akcemi, které mají doplnit nabídku pro návštěvníky. Zájmové programy pro děti příchozích turistů, kteří se tu ubytují, budou zdarma. V nabídce převažují sportovní aktivity, jež zajistí karlovarské sportovní kluby.

Karlovy Vary vyčlenily letos na obnovu cestovního ruchu a lázeňství 50 milionů korun. Město je na těchto oborech bytostně závislé a kvůli opatřením proti šíření koronaviru se právě ony prakticky zastavily.

Foto: Shutterstock.com

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Průzkum: Na dovolenou v ČR se chystá polovina domácností s dětmi

Dovolenou v tuzemsku se podle vyhledávače ubytování a zážitků Explorio.cz chystá strávit zhruba polovina českých domácností s dětmi. Postupné uvolňování restrikcí při cestách do zahraničí zatím tuto skutečnost totiž ovlivňuje jen velmi málo. Majitelé ubytování se v 88 procentech...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Předvolební otázka za miliardy: Jak pomoct cestovnímu ruchu?

Česká unie cestovního ruchu zve na online tiskovou konferenci s názvem „Předvolební otázka za miliardy: Jak pomoct cestovnímu ruchu?". Kromě novinářů jsou zváni i zástupci odborné veřejnosti. Tisková konference proběhne 22. června od 15 hodin.

Číst více
Foto: Znojemská Beseda

O druhý ročník Znojmo Zadax zatím projevila zájem stovka podnikatelů

Stovka majitelů znojemských restaurací, kaváren nebo hotelů se zatím zapojila do letošního druhého ročníku akce Znojmo Zadax na podporu podnikatelů působících v cestovním ruchu. Do loňské kampaně se zapojilo 140 podnikatelů, ale i tehdy byl rozjezd v červnu pomalejší....

Číst více