Karlovy Vary lákají turisty slevami na pobyty

Karlovy Vary spustily marketingovou kampaň na přilákání turistů. Kromě slev na pobyty a levnější vstupy na turistické cíle nabízí i programy pro děti a kulturní program. Marketingová kampaň představuje Karlovy Vary jako Město zážitků, informoval mluvčí karlovarského magistrátu Jan Kopál.

Karlovy Vary spustily marketingovou kampaň na přilákání turistů

Kampaň zaměřená především na české klienty využívá motiv moře, které si letos možná část českých turistů kvůli koronaviru odepře. Karlovy Vary tak podle kampaně nabízí moře výhledů, moře romantiky, moře zdraví, moře odpočinku, moře dobrodružství, zkrátka moře zážitků.

„Pro návštěvníky město připravilo zajímavou skládačku výhod: Příspěvek na ubytování až do výše 5000 korun, extra výhodnou cenu za turistickou regionální kartu nabízející místní dopravu a služby zdarma nebo se slevou, celodenní aktivity pro děti nebo hlídání, a kulturní program na celé prázdniny,“ popsal Kopál.

Velké kulturní akce, především Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary, byly letos kvůli koronaviru zrušeny. Město je chce nahradit pravidelnými menšími akcemi, které mají doplnit nabídku pro návštěvníky. Zájmové programy pro děti příchozích turistů, kteří se tu ubytují, budou zdarma. V nabídce převažují sportovní aktivity, jež zajistí karlovarské sportovní kluby.

Karlovy Vary vyčlenily letos na obnovu cestovního ruchu a lázeňství 50 milionů korun. Město je na těchto oborech bytostně závislé a kvůli opatřením proti šíření koronaviru se právě ony prakticky zastavily.

Foto: Shutterstock.com

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: BVV

Go a Regiontour až příští rok na podzim

Pořadatelé veletrhů cestovního ruchu Go a Regiontour ze společnosti Veletrhy Brno se rozhodli tyto tradiční akce přesunout na termín 3. - 6. listopadu 2022.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Jakou budoucnost plánují politici cestovnímu ruchu, hotelnictví a gastronomii?

Rozhodujete se, komu v nadcházejících parlamentních volbách dát svůj hlas, i podle toho, jakou budoucnost plánují jednotlivé strany pro obor, který vás živí? Pomoci vám může anketa, kterou mezi lídry politických stran a uskupení provedla Asociace hotelů a restaurací...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Turistické vouchery Prahy letos využilo 76 000 lidí

Vouchery, které jsou pilířem turistické kampaně V Praze jako doma, letos dosud využilo 76 tisíc lidí. V loňském roce jich bylo o tři tisíce méně, celkem se tak do programu zapojilo téměř 150 tisíc návštěvníků hlavního města. Město nyní...

Číst více