×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Karlovy Vary lákají turisty slevami na pobyty

Karlovy Vary spustily marketingovou kampaň na přilákání turistů. Kromě slev na pobyty a levnější vstupy na turistické cíle nabízí i programy pro děti a kulturní program. Marketingová kampaň představuje Karlovy Vary jako Město zážitků, informoval mluvčí karlovarského magistrátu Jan Kopál.

Karlovy Vary spustily marketingovou kampaň na přilákání turistů

Kampaň zaměřená především na české klienty využívá motiv moře, které si letos možná část českých turistů kvůli koronaviru odepře. Karlovy Vary tak podle kampaně nabízí moře výhledů, moře romantiky, moře zdraví, moře odpočinku, moře dobrodružství, zkrátka moře zážitků.

„Pro návštěvníky město připravilo zajímavou skládačku výhod: Příspěvek na ubytování až do výše 5000 korun, extra výhodnou cenu za turistickou regionální kartu nabízející místní dopravu a služby zdarma nebo se slevou, celodenní aktivity pro děti nebo hlídání, a kulturní program na celé prázdniny,“ popsal Kopál.

Velké kulturní akce, především Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary, byly letos kvůli koronaviru zrušeny. Město je chce nahradit pravidelnými menšími akcemi, které mají doplnit nabídku pro návštěvníky. Zájmové programy pro děti příchozích turistů, kteří se tu ubytují, budou zdarma. V nabídce převažují sportovní aktivity, jež zajistí karlovarské sportovní kluby.

Karlovy Vary vyčlenily letos na obnovu cestovního ruchu a lázeňství 50 milionů korun. Město je na těchto oborech bytostně závislé a kvůli opatřením proti šíření koronaviru se právě ony prakticky zastavily.

Foto: Shutterstock.com

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Petr1888 / Wikimedia Commons (CC BY-SA 3.0)

Úspěšná misie poličského muzea – příklad hodný následování

Dlouhodobým cílem Městského muzea a galerie Polička je přibližovat dětem z mateřských školek, žákům i studentům témata z historie, národopisu či umění.  V době „covidové“, kdy bylo pro školy i školky náročnější vydat se do muzea, obrátili gard. Místo zvaní...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Vysočina West: Pelhřimovsko má nově destinační společnost

Turistickou nabídku Pelhřimovska začíná propagovat nová organizace destinačního managementu Vysočina West. Ve spolku mají zastoupení čtyři největší města regionu i podnikatelé v cestovním ruchu. Novinářům to řekl předseda představenstva Martin Ecler, který je zároveň ředitelem městské organizace...

Číst více
Foto: CCRJM

Jižní Morava díky influencerům oslovila půl milionu lidí

Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava vsadila v loňském roce na spolupráci s cestovatelským portálem Worldee. V rámci kampaně „Nestůj, cestuj“ pozvala na jih Moravy trojici influencerů a nabídla jim prezentaci zaměřenou na příběhy lidí, kteří tvoří jedinečnost tohoto...

Číst více