Dějištěm workshopu bude Grandhotel PuppFoto: Shutterstock.com
Hostitelem letošního výročního incomingového workshopu Czech Republic Travel Trade Day (TTD) bude Karlovarský kraj. Akce proběhne ve dnech 23. a 24. května v karlovarském Grandhotelu Pupp a jejím cílem je posílit příjezdový cestovní ruch a podpořit destinační značku „Visit Czech Republic“ v zahraničí.
Na přípravě největšího incomingové workshopu v České republice spolupracovala agentura CzechTourism s Destinační agenturou pro Karlovarský kraj (Živý kraj) za podpory Karlovarského kraje a měst Karlovy Vary a Mariánské Lázně.
Tato jedinečná „business to business“ (B2B) platforma nabídne tuzemským poskytovatelům turistických služeb jednání s několika desítkami nákupčích z celého světa. Potvrzena je účast zástupců z Německa, Rakouska, Beneluxu, Francie, Itálie, Španělska, Skandinávie, Velké Británie, Polska, Litvy, USA, Kanady, Japonska, Filipín, Taiwanu, Jižní Koreje nebo Latinské Ameriky.
„Akce se měla v Karlovarském kraji uskutečnit již na jaře roku 2020. Tehdy jí ale překazil nástup pandemie covid-19 a vše jsme museli zrušit. Jsem proto velmi rád, že se nám podařilo záměr udržet a po několika měsících příprav dojde k jeho realizaci. Hlavním cílem této akce je posílit příjezdový cestovní ruch, přispět k rozvoji obchodních aktivit českých podnikatelů, regionů a institucí a v rámci nadcházejícího ročníku především umístit Karlovarský kraj do komerčních nabídek zahraničních cestovních kanceláří,“ uvedl předseda Destinační agentury Petr Židlický.
V pondělí 23. května se uskuteční workshop s mezinárodními nákupčími, v úterý 24. května pak s řediteli zahraničních zastoupení agentury CzechTourism. Pro Karlovarský kraj je pak zcela zásadní to, že jednotlivým workshopům budou předcházet ve dnech 20. až 22. května tzv. pre-tours po regionu realizované formou poznávacích cest pro zahraniční nákupčí (touroperátory a cestovní kanceláře), novináře a ředitele zahraničních zastoupení za účelem seznámit je s destinací a její nabídkou.
„Destinační agentura připravila pro pre-tours čtyři tematické poznávací cesty, které zahrnují široké spektrum turistické nabídky Karlovarského kraje se zapojením celé řady partnerů od poskytovatelů ubytování, dopravce, průvodce, provozovatele památek i volnočasových areálů a další. Jde o skvělou příležitost představit účastníkům to nejlepší z Karlovarského kraje,“ doplnil Petr Židlický.
První dvě z tematických cest nesou název „Spa and History“ a zaměřují se na představení lázeňských měst zapsaných na seznamu UNESCO s důrazem na jedinečné přírodní zdroje a ukázku léčebných procedur, ale také na širokou nabídku historických i přírodních památek v okolí. Třetí z cest s názvem „Experiences“ doplňuje poznávací cestu po Karlovarském kraji o regionální zážitky v podobě ukázek tradiční výroby nebo ochutnávku regionálních specialit. Čtvrtý program „Active Holiday“ představí nabídku aktivního vyžití v Karlovarském kraji od cyklistiky v Krušných horách, nordic walking až po vodáctví na řece Ohři.
Jednotlivé cesty budou každý den zakončeny společným večerním programem. Uvítací večer se uskuteční v Mariánských Lázních, druhý večer se ponese v historickém duchu na hradě Loket, v neděli se přeneseme do stylu lázeňství počátku 20. století v rámci networkingového večera v prostorách bývalé továrny Becherovky v Karlových Varech, dnes známé jako Becherplatz. Celou akci TTD 2022 zakončí slavnostní gala večer v hotelu Ambassador, organizovaný městem Karlovy Vary. Součástí akce bude i speciální press trip pro zahraniční novináře.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.