Kampaň ve Velké Británii propagovala střední Čechy

Měsíční online kampaň agentury CzechTourism a Středočeské centrály cestovního ruchu (SCCR) „Beyond Prague“ zaměřená na výlety do středních Čech zvýšila zájem o lety společnosti Jet2 do České republiky. Během jednoho měsíce si letenky u této společnosti zakoupilo 11 tisíc lidí, což je o 17 procent více než ve stejném období minulého roku.

Měsíční online kampaň agentury CzechTourism a Středočeské centrály cestovního ruchu (SCCR) „Beyond Prague“ zaměřená na výlety do středních Čech

„Propagace turistických destinací a atrakcí mimo Prahu jsou naší prioritou a poptávka z Velké Británie je velká. Společné kampaně s regionem a britským partnerem zasáhnou velké množství potencionálních návštěvníku a rozšíří povědomí o krásných místech mimo hlavní město,“ řekla ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism pro Velkou Británii a Irsko Katarína Hobbs.

Kampaň s názvem „Beyond Prague“ probíhala od poloviny prosince 2019 do poloviny ledna 2020 na kanálech britské letecké společnosti Jet2, která má s Prahou šest přímých leteckých spojení, a jejího touroperátora Jet2holidays. Cílem bylo představit konkrétní turistické atraktivity středních Čech jako Kutnou Horu, Český ráj či Karlštejn a nalákat zahraniční návštěvníky mimo hlavní město. Kampaň kreativní formou využila blogJet2, krátká videa na Facebooku a Instagramu a e-mail marketing.

„Online kampaň s leteckou společností Jet2 na britském trhu dopadla nad naše očekávání. Příspěvky na sociálních sítích a článek na blogu se zobrazily více než milionkrát. V rámci e-mail marketingu se nám podařilo oslovit více než sedmdesát tisíc přímých zájemců, což je skvělý výsledek,“ řekla Zuzana Vojtová, ředitelka Středočeské centrály cestovního ruchu.

Foto: -CzT-

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více
Foto: TO Pardubicko

Na Pardubicku jednali o výběru poplatků z pobytu i moderních technologiích

V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.

Číst více