Měsíční online kampaň agentury CzechTourism a Středočeské centrály cestovního ruchu (SCCR) „Beyond Prague“ zaměřená na výlety do středních Čech zvýšila zájem o lety společnosti Jet2 do České republiky. Během jednoho měsíce si letenky u této společnosti zakoupilo 11 tisíc lidí, což je o 17 procent více než ve stejném období minulého roku.
„Propagace turistických destinací a atrakcí mimo Prahu jsou naší prioritou a poptávka z Velké Británie je velká. Společné kampaně s regionem a britským partnerem zasáhnou velké množství potencionálních návštěvníku a rozšíří povědomí o krásných místech mimo hlavní město,“ řekla ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism pro Velkou Británii a Irsko Katarína Hobbs.
Kampaň s názvem „Beyond Prague“ probíhala od poloviny prosince 2019 do poloviny ledna 2020 na kanálech britské letecké společnosti Jet2, která má s Prahou šest přímých leteckých spojení, a jejího touroperátora Jet2holidays. Cílem bylo představit konkrétní turistické atraktivity středních Čech jako Kutnou Horu, Český ráj či Karlštejn a nalákat zahraniční návštěvníky mimo hlavní město. Kampaň kreativní formou využila blogJet2, krátká videa na Facebooku a Instagramu a e-mail marketing.
„Online kampaň s leteckou společností Jet2 na britském trhu dopadla nad naše očekávání. Příspěvky na sociálních sítích a článek na blogu se zobrazily více než milionkrát. V rámci e-mail marketingu se nám podařilo oslovit více než sedmdesát tisíc přímých zájemců, což je skvělý výsledek,“ řekla Zuzana Vojtová, ředitelka Středočeské centrály cestovního ruchu.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.