Kampaň na české lázně oslovila 12,5 milionu mladých Rusů

Foto: Shutterstock.com Nejčtenější byly v rámci kampaně články o Mariánských Lázních Foto: Shutterstock.com

Agentura CzechTourism realizovala v průběhu září a října na ruských portálech zaměřených na cestování a zdravý životní styl kampaň zaměřenou na mladé ruské cestovatele. Mediální zásah kampaně s rozpočtem necelých 470 tisíc korun překročil 12,5 milionu čtenářů a více jak 218 tisíc přečtení článků. Nejčtenější byly články o Mariánských lázních a Luhačovicích, které představovaly možnosti postcovidové léčby v Čechách, uvedla agentura v tiskové zprávě.

Kampaň vyvolala podle tiskové mluvčí agentury CzechTourism Ivany Vejvodové mnoho pozitivních ohlasů, a to jak ze strany klientů, tak ostatních národních turistických centrál. „Výsledky kampaně pak naprosto předčily očekávání. Ukázalo se také, že čtenáři hledali informace, které zúročí při plánování pobytů v Čechách v budoucnu,“ napsala Ivana Vejvodová v tiskové zprávě.

Uživatelům ruského portálu Teleprogramm.pro a jeho sociálních sítí se představilo devět tuzemských lázní. Jejich výběr vycházel ze zvyklostí ruského trhu, snahy představit širokou možnost léčebných procedur českých lázní a v neposlední řadě i z možností postcovidové léčby v Čechách. Články byly připravené tak, aby oslovily zejména mladší generaci cestovatelů a přiblížily jim české lázně v atraktivní formě.

„Protože Ruskové stále nemohou do České republiky cestovat ani za účelem ozdravných pobytů v lázních byla celá kampaň připravená jako pozvánka, kdy Česko láká a netrpělivě čeká své první ruské návštěvníky. Kampaň probíhala v době, kdy se maďarské lázně již plně otevřely ruským cestovatelům a našim cílem bylo mimo jiné zdůraznit to, jak důležití jsou ruští lázeňští hosté v Čechách, a podpořit jejich chuť se k nám vrátit,“ doplnila Alena Kudílková, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě.

V počtu příjezdů do lázeňských ubytovacích zařízení (celkem 60 793 osob) se ruská klientela zařadila v roce 2019 na druhé místo za hosty z Německa (216 052 příjezdů). Na žebříčku řazeném podle průměrné délky pobytu jim díky průměrné hodnotě 10,6 noci patřila příčka třetí – déle v našich lázních zůstávali jen klienti ze Saúdské Arábie (20,1 dne) a Izraele (11,6 dne). Vyplývá to z dat na stránkách Českého statistického úřadu.

Nejnovější články z rubriky Incoming

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Praha získá díky FlyArystan přímé spojení s Kazachstánem

Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...

Číst více