Kampaň na české lázně oslovila 12,5 milionu mladých Rusů

Foto: Shutterstock.com Nejčtenější byly v rámci kampaně články o Mariánských Lázních Foto: Shutterstock.com

Agentura CzechTourism realizovala v průběhu září a října na ruských portálech zaměřených na cestování a zdravý životní styl kampaň zaměřenou na mladé ruské cestovatele. Mediální zásah kampaně s rozpočtem necelých 470 tisíc korun překročil 12,5 milionu čtenářů a více jak 218 tisíc přečtení článků. Nejčtenější byly články o Mariánských lázních a Luhačovicích, které představovaly možnosti postcovidové léčby v Čechách, uvedla agentura v tiskové zprávě.

Kampaň vyvolala podle tiskové mluvčí agentury CzechTourism Ivany Vejvodové mnoho pozitivních ohlasů, a to jak ze strany klientů, tak ostatních národních turistických centrál. „Výsledky kampaně pak naprosto předčily očekávání. Ukázalo se také, že čtenáři hledali informace, které zúročí při plánování pobytů v Čechách v budoucnu,“ napsala Ivana Vejvodová v tiskové zprávě.

Uživatelům ruského portálu Teleprogramm.pro a jeho sociálních sítí se představilo devět tuzemských lázní. Jejich výběr vycházel ze zvyklostí ruského trhu, snahy představit širokou možnost léčebných procedur českých lázní a v neposlední řadě i z možností postcovidové léčby v Čechách. Články byly připravené tak, aby oslovily zejména mladší generaci cestovatelů a přiblížily jim české lázně v atraktivní formě.

„Protože Ruskové stále nemohou do České republiky cestovat ani za účelem ozdravných pobytů v lázních byla celá kampaň připravená jako pozvánka, kdy Česko láká a netrpělivě čeká své první ruské návštěvníky. Kampaň probíhala v době, kdy se maďarské lázně již plně otevřely ruským cestovatelům a našim cílem bylo mimo jiné zdůraznit to, jak důležití jsou ruští lázeňští hosté v Čechách, a podpořit jejich chuť se k nám vrátit,“ doplnila Alena Kudílková, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě.

V počtu příjezdů do lázeňských ubytovacích zařízení (celkem 60 793 osob) se ruská klientela zařadila v roce 2019 na druhé místo za hosty z Německa (216 052 příjezdů). Na žebříčku řazeném podle průměrné délky pobytu jim díky průměrné hodnotě 10,6 noci patřila příčka třetí – déle v našich lázních zůstávali jen klienti ze Saúdské Arábie (20,1 dne) a Izraele (11,6 dne). Vyplývá to z dat na stránkách Českého statistického úřadu.

Nejnovější články z rubriky Incoming

Foto: Shutterstock.com

Restauratéři opět v nesouladu s vládou

Vyhlášení nouzového stavu, zákaz vánočních trhů či omezení provozní doby restaurací se dle očekávání nesetkaly s vlídným přijetím ze strany podnikatelů v gastronomii a jejich profesních sdružení.

Číst více
Foto: Shutterstock.com (montáž: COT group)

Pod taktovkou VŠPJ o podnikání v turismu během pandemie

Včerejší druhé odborné online diskusní setkání ze série „Na slovíčko...", které připravila Katedra cestovního ruchu Vysoké školy polytechnické Jihlava (VŠPJ), bylo věnováno problematice podnikání v cestovním ruchu v pandemii.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Praha opět díky SunExpress získá spojení s Antalyí

SunExpress, společný podnik Lufthansy a Turkish Airlines, plánuje v létě 2022 opět spojit Prahu s tureckou Antalyí. Letový řád bude platit od května do konce října 2022 a SunExpress bude létat z Prahy za sluncem až třikrát týdně za ceny...

Číst více