Jižní Morava představila taháky letošní sezóny

Foto: CCRJM Foto: CCRJM

V minulém týdnu proběhly dvě online prezentace jižní Moravy jako zdroj informací a inspirace pro nadcházející turistickou sezónu. Setkání profesionálů cestovního ruchu sledovalo více než 80 účastníků a prezentace zaměřená na jihomoravskou gastronomii byla určena pro přibližně dvě desítky německých a švýcarských novinářů.

Setkání určené pro hoteliéry, gastropodniky a turistické cíle pořádala Centrála cestovního ruchu Jižní Morava (CCRJM) společně se svou kanceláří Moravia Convention Bureau (MCB), TIC Brno a Kanceláří marketingu a cestovního ruchu MMB. „Před nadcházející sezónou je pro nás klíčové propojit hlavní aktéry cestovního ruchu, vzájemně se informovat o novinkách a stěžejních akcích roku 2021,“ řekla ředitelka centrály Pavla Pelánová. Vysílání proběhlo z nového green studia na brněnském výstavišti a od 3. května je záznam z tohoto setkání k dispozici také na YouTube MCB.  „Podle počtu účastníků a jejich pozitivní zpětné vazby jsme přesvědčeni, že takové akce mají smysl, a věříme, že jsou tou správnou podporou podnikání v této oblasti,“ dodala Pelánová.

Další aktivitou na podporu cestovního ruchu jsou prezentace zajímavých míst jižní Moravy, netradičních aktivit spojených s ochutnávkou vín a regionálních potravin. Po úspěšné únorové a březnové akci pro tuzemské a rakouské novináře byli tentokrát osloveni novináři z Německa a Švýcarska. „Výborně fungující spolupráce s německým a rakouským zastoupením agentury CzechTourism nám umožnila připravit tuto virtuální prezentaci regionu, na které jsme se snažili účastníkům zprostředkovat krásy, chutě a vůně Jižní Moravy formou poutavých videí, online degustace vín a autentických jihomoravských delikates. Vzorky k ochutnávce jsme pozvaným novinářům dodali poštou, ochutnávkou je provedla someliérka Lenka Maloňová a během virtuálního výletu se naučili přípravu originálních tapasek,“ popsala úspěšnou akci Eliška Křížová z Centrály cestovního ruchu Jižní Morava.

V green studiu brněnské teambuildingové firmy Z-agency se během téměř dvouhodinového programu představilo se svými vzorky vín Vinařství Vican a své delikatesy servírovala Chuť Moravy.

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Moravskoslezské Convention Bureau

Pro svou další událost si vyberte Ostravu a Moravskoslezský kraj

Nezaměnitelná atmosféra průmyslových lokalit, kvalitní služby a dostatečná kapacita činí z Ostravy a Moravskoslezského kraje ideální místo pro pořádání kongresů, konferencí i menších firemních a společenských akcí všeho druhu. Stačí si jen vybrat.

Číst více
Foto: Hradec Králové Region Convention Bureau

Královéhradecký kraj? Firemní akce od A do Z

Na pořádání konferencí, seminářů, workshopů, eventů či teambuildingů jsme tu my. A s námi v tom jede více než 50 partnerů z celého kraje! Společně vám vaši velkou i malou firemní akci připravíme na míru, a to včetně pestré nabídky doprovodných...

Číst více
Foto: Martin Peterka

Východní Morava – inspirující místo pro výjimečná setkání

Autentický region Východní Morava by se vám měl dostat do hledáčku míst, pokud hledáte opravdový zážitek pro své pracovní partnery. Jeho jedinečnost a pestrost pramení ze spojení oblastí – Kroměřížska, Slovácka, Valašska, Zlínska a Luhačovicka.

Číst více