Jižní Morava představila taháky letošní sezóny

Foto: CCRJM Foto: CCRJM

V minulém týdnu proběhly dvě online prezentace jižní Moravy jako zdroj informací a inspirace pro nadcházející turistickou sezónu. Setkání profesionálů cestovního ruchu sledovalo více než 80 účastníků a prezentace zaměřená na jihomoravskou gastronomii byla určena pro přibližně dvě desítky německých a švýcarských novinářů.

Setkání určené pro hoteliéry, gastropodniky a turistické cíle pořádala Centrála cestovního ruchu Jižní Morava (CCRJM) společně se svou kanceláří Moravia Convention Bureau (MCB), TIC Brno a Kanceláří marketingu a cestovního ruchu MMB. „Před nadcházející sezónou je pro nás klíčové propojit hlavní aktéry cestovního ruchu, vzájemně se informovat o novinkách a stěžejních akcích roku 2021,“ řekla ředitelka centrály Pavla Pelánová. Vysílání proběhlo z nového green studia na brněnském výstavišti a od 3. května je záznam z tohoto setkání k dispozici také na YouTube MCB.  „Podle počtu účastníků a jejich pozitivní zpětné vazby jsme přesvědčeni, že takové akce mají smysl, a věříme, že jsou tou správnou podporou podnikání v této oblasti,“ dodala Pelánová.

Další aktivitou na podporu cestovního ruchu jsou prezentace zajímavých míst jižní Moravy, netradičních aktivit spojených s ochutnávkou vín a regionálních potravin. Po úspěšné únorové a březnové akci pro tuzemské a rakouské novináře byli tentokrát osloveni novináři z Německa a Švýcarska. „Výborně fungující spolupráce s německým a rakouským zastoupením agentury CzechTourism nám umožnila připravit tuto virtuální prezentaci regionu, na které jsme se snažili účastníkům zprostředkovat krásy, chutě a vůně Jižní Moravy formou poutavých videí, online degustace vín a autentických jihomoravských delikates. Vzorky k ochutnávce jsme pozvaným novinářům dodali poštou, ochutnávkou je provedla someliérka Lenka Maloňová a během virtuálního výletu se naučili přípravu originálních tapasek,“ popsala úspěšnou akci Eliška Křížová z Centrály cestovního ruchu Jižní Morava.

V green studiu brněnské teambuildingové firmy Z-agency se během téměř dvouhodinového programu představilo se svými vzorky vín Vinařství Vican a své delikatesy servírovala Chuť Moravy.

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Jihočeská centrála cestovního ruchu

Za pivovarskou tradicí na Budějovicko

Oblast Budějovicka je dobře známá svou pivovarnickou tradicí, vždyť pivo se v Českých Budějovicích vařilo již od založení města v roce 1265 a také zde sídlí dva velké pivovary. Nejstarší budějovický Pivovar Samson založený v roce 1795 a o 100 let...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Nejvyhledávanější turistický cíl? Lanovka na Petřín

Agentura CzechTourism zveřejnila přehled nejnavštěvovanějších turistických cílů České republiky roku 2020. V covidovém roce byla nejnavštěvovanějším místem Lanová dráha na Petřín, kterou využilo 1 014 tisíc návštěvníků. Na druhé příčce se umístila Zoo Praha s 851 tisíci návštěvníků,...

Číst více
Foto: Krkonoše - svazek měst a obcí

V Krkonoších se 29. května opět rozjedou cyklobusy

V Krkonoších se v sobotu 29. května do letní turistické sezony opět rozjedou speciálně upravené autobusy umožňující přepravu jízdních kol. V červnu budou spoje cyklobusů v provozu o víkendech, v červenci a srpnu denně, v září vždy ve čtvrtek, o víkendech a ve svátek, řekla...

Číst více