V minulém týdnu proběhly dvě online prezentace jižní Moravy jako zdroj informací a inspirace pro nadcházející turistickou sezónu. Setkání profesionálů cestovního ruchu sledovalo více než 80 účastníků a prezentace zaměřená na jihomoravskou gastronomii byla určena pro přibližně dvě desítky německých a švýcarských novinářů.
Setkání určené pro hoteliéry, gastropodniky a turistické cíle pořádala Centrála cestovního ruchu Jižní Morava (CCRJM) společně se svou kanceláří Moravia Convention Bureau (MCB), TIC Brno a Kanceláří marketingu a cestovního ruchu MMB. „Před nadcházející sezónou je pro nás klíčové propojit hlavní aktéry cestovního ruchu, vzájemně se informovat o novinkách a stěžejních akcích roku 2021,“ řekla ředitelka centrály Pavla Pelánová. Vysílání proběhlo z nového green studia na brněnském výstavišti a od 3. května je záznam z tohoto setkání k dispozici také na YouTube MCB. „Podle počtu účastníků a jejich pozitivní zpětné vazby jsme přesvědčeni, že takové akce mají smysl, a věříme, že jsou tou správnou podporou podnikání v této oblasti,“ dodala Pelánová.
Další aktivitou na podporu cestovního ruchu jsou prezentace zajímavých míst jižní Moravy, netradičních aktivit spojených s ochutnávkou vín a regionálních potravin. Po úspěšné únorové a březnové akci pro tuzemské a rakouské novináře byli tentokrát osloveni novináři z Německa a Švýcarska. „Výborně fungující spolupráce s německým a rakouským zastoupením agentury CzechTourism nám umožnila připravit tuto virtuální prezentaci regionu, na které jsme se snažili účastníkům zprostředkovat krásy, chutě a vůně Jižní Moravy formou poutavých videí, online degustace vín a autentických jihomoravských delikates. Vzorky k ochutnávce jsme pozvaným novinářům dodali poštou, ochutnávkou je provedla someliérka Lenka Maloňová a během virtuálního výletu se naučili přípravu originálních tapasek,“ popsala úspěšnou akci Eliška Křížová z Centrály cestovního ruchu Jižní Morava.
V green studiu brněnské teambuildingové firmy Z-agency se během téměř dvouhodinového programu představilo se svými vzorky vín Vinařství Vican a své delikatesy servírovala Chuť Moravy.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.